کد خبر : 1923586 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 00:08 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

آتش‌بازی یاران احسان و میلاد با ۴ گل

آ. ا. ک آتن در حضور ملی‌پوش ایرانی خود به پیروزی برابر پائوک رسید.

آتش‌بازی یاران احسان و میلاد با ۴ گل

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته سی و دوم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب و میلاد حمدی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم آگیا سوفیا به مصاف پائوک رده چهارمی رفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ یونان چهار پیروزی به دست آوردند، در دیدار امشب مقابل پائوک نیز نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و توانستند با بازی یک طرفه، به سه امتیاز و برد پُر گل دست پیدا کنند.

1857575

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در دیدار امشب که حریف‌شان در دقیقه ۱۰ مدافع خود را با اخراج مستقیم از دست داد، با زدن دو گل در هر نیمه، به پیروزی ۴ بر صفر مقابل پائوک دست یافت تا ۷۵ امتیازی شود و مثل هفته‌های قبل به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پاناتینایکوس، صدرنشین سوپر لیگ یونان بماند.

احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که در این فصل ۲۴ بار در سوپر لیگ یونان به میدان رفته بود، امشب هم حضور کامل مقابل پائوک داشت که توانست با ارسال‌های خود از کناره‌ها و ضربات آزاد و کرنر خطرناک ظاهر شود و نمایش خوبی در خط دفاعی تیمش ارائه کند.

1857574

میلاد محمدی نیز که در فصل جاری سوپر لیگ یونان ۱۲ بازی انجام داده، پس از غیبت در دیدار اخیرشان مقابل المپیاکوس، امشب هم به علت مصدومیت دور از فهرست تیمش برابر پائوک بود.

دیدگاه‌ها