کد خبر : 1923608 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 02:05 | 40.2K بازدید | 9 دیدگاه

بازی مهمی بود اما سرنوشت هنوز نهایی نیست

هشدار پپ به ستارگان سیتی پس از پیروی بزرگ

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی امشب تاکید کرد که سرنوشت قهرمانی لیگ برتر حالا دست تیم اوست.

هشدار پپ به ستارگان سیتی پس از پیروی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با پیروزی 4-1 مقابل آرسنال در حساس ترین بازی فصل به مدعی اول قهرمانی تبدیل لیگ برتر تبدیل شد. پپ گواردیولا با وجود این برتری به یادماندنی که تیمش را در آستانه صعود به صدر قرار داده تاکید کرد که هنوز کار تمام نشده است.

او در پایان بازی امشب گفت: "بازی مهمی بود اما نتیجه آن تعیین کننده سرنوشت نهایی نیست. ما هنوز 2 امتیاز از آرسنال عقب هستیم و نباید کار را ساده بگیریم. پیروزی در بازی های آینده خیلی اهمیت دارد."

1857652

سرمربی سیتی این برد را یک گام بزرگ برای قهرمانی می داند: "مهم بود که رقیبمان را شکست دهیم. آنها از روز اول قدرتمند نشان دادند و چلسی را شکست دادند. 50 امتیاز از دور رفت کسب کردند و رقیب ما به حساب می آمدند. حتی در لحظات بدمان هم رقیب آرسنال بودیم و شانه به شانه این تیم حرکت کردیم."

پپ معتقد است که اعتمادش به مانوئل آکانجی در پست دفاع چپ نتیجه بخش بوده است: "در این مقطع آیمریک بهترین عملکرد را داشته اما مانوئل آکانجی در بازی با بایرن عملکرد بسیار موفقی در دوئل با کومان داشت. به همین خاطر تصمیم گرفتم که کایل و او را برای مهار مارتینلی و ساکا بگذارم چرا که بسیار بازیکن باهوشی است."

1857653

او در مورد شرایط فعلی تیمش که می تواند با کسب یک برد در دو دیدار معوقه صدر را از آرسنال بگیرد گفت: "تا امروز من آرسنال را مدعی اول فتح لیگ برتر می دانستم اما حالا اکنون سرنوشت قهرمانی دست ماست و می توانیم آن را به دست بیاوریم."

سرمربی سیتی در مورد دلیل تعویض کوین دی بروینه که دو گل زد و یک پاس گل داد گفت: "او به خاطر دردی که از ناحیه پا احساس می کرد درخواست تعویض داد."

دیدگاه‌ها