کد خبر : 1923615 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 02:43 | 24.9K بازدید | 7 دیدگاه

روزنامه‌های انگلیس: آرسنال نابود شد!

شکست آرسنال برابر منچسترسیتی در کورس کسب عنوان قهرمانی سوژه امروز روزنامه‌های انگلیسی است.

روزنامه‌های انگلیس: آرسنال نابود شد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در مسابقه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان آرسنال بود. این دیدار حساس با نتیجه 4 بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

در این دیدار کسب سه امتیاز برای منچسترسیتی بسیار ارزشمند بود چراکه شاگردان پپ گواردیولا اکنون به فاصله دو امتیازی آرسنال صدرنشین رسیده‌اند. این درحالی است که دو بازی عقب افتاده منچسترسیتی هنوز برگزار نشده است.

شکست آرسنال برابر منچسترسیتی که چندین هفته صدرنشینی را در اختیار داشته، سوژه اول روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس است:

1857661

روزنامه استار اسپورت از عنوان "نابود شده" برای توصیف وضعیت آرسنال استفاده کرده است. دو حرف DE در این عنوان اشاره به نقش دی‌بروینه در این پیروزی پرگل دارد که رویای قهرمانی توپچی‌های لندنی را نابود کرده است.
این روزنامه همچنین به علاقه منچستریونایتد برای جذب هری کین اشاره کرده. مهاجم تیم ملی انگلیس از ماه‌های قبل در لیست خرید شیاطین سرخ بوده و آن‌ها در آستانه نقل و انتقالات تابستانی دوباره وضعیت کاپیتان تاتنهام را زیر نظر دارند.

1857662

دیلی اکسپرس کوین دی‌بروینه را نقش اصلی برتری مقابل آرسنال می‌داند و به او لقب دی‌بروینه طلایی را داده است. این بازیکن برابر آرسنال دو مرتبه گلزنی کرد و برای جان استونز هم پاس گل ارسال کرده بود.

1857663

میرر اسپورت کلمه HAAL از اسم ارلینگ هالند را به جای کلمه GAME قرار داده تا بگوید این مهاجم نروژی چه نقش پررنگی در بازگشت منچسترستی به یکقدمی آرسنال داشته است.

1857664

دیلی میل دی‌بروینه را "واقعا بهترین" بازیکن می‌داند که با عملکردش موجب شده تا سرنوشت قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس را تعیین کند.

دیدگاه‌ها