کد خبر : 1923619 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 08:32 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

رمزدیل بعد از باخت بزرگ: چیزی تغییر نکرده است!

آرون رمزدیل، دروازه بان آرسنال، بعد از شکست 4-1 مقابل منچسترسیتی تاکید کرد که تیمش همچنان شانس فتح لیگ برتر را دارد.

رمزدیل بعد از باخت بزرگ: چیزی تغییر نکرده است!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که سه بازی اخیر خود را با تساوی به پایان رسانده بود چهارشنبه شب با نتیجه 4-1 به منچسترسیتی باخت تا این تیم را تبدیل به مدعی اول فتح لیگ برتر کند. تنها کافی است تا شاگردان پپ گواردیولا یکی از دو بازی معوقه خود را ببرند تا جای آرسنال در صدر را بگیرند.

آرون رمزدیل با وجود تلاش بسیار و سیوهای خوبی که داشت نتوانست مانع از شکست سنگین تیمش شود. او در پایان بازی با ابراز ناراحتی از نتیجه به دست آمده گفت: "احساسی که بعد از این باخت داشتیم سرشار از ناامیدی بود. ما برای پیروزی به این جا آمده بودیم اما موفق به کسب آن نشدیم."

1857672

او معتقد است که تیمش به راحتی نمی خواهد تلاش یک فصل را به باد داده و حسرت قهرمانی را بکشد: "ما 9 ماه در لیگ برتر تلاش نکرده ایم که حالا ناله کنیم و تسلیم شویم. قطعا چنین کاری نمی کنیم و اگر قرار است اتفاقی رخ دهد سعی خواهیم کرد تا به نفع ما باشد."

دروازه بان آرسنال با ابراز امیدواری نسبت به فتح لیگ برتر گفت: "هیچ اتفاقی رخ نداده و چیزی برای ما تغییر نمی کند. ما مثل همیشه چالش های روبروی خود را پشت سر گذاشته و از اشتباهات فردی و گروهی خود درس می گیریم. متاسفانه امشب نتوانستیم آن چه را که می خواستیم به دست بیاوریم."

دیدگاه‌ها