کد خبر : 1923651 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 11:09 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

یک بلژیکی انتقام وفایی را از سالیوان گرفت

لوکا برسل بلژیکی مانع از این شد که رونی اوسالیوان به هدف خود یعنی کسب هشتمین قهرمانی جهان دست پیدا کند.

یک بلژیکی انتقام وفایی را از سالیوان گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رونی اوسالیوان پس از اینکه لوکا برسل به طرز خیره کننده ای او را از مسابقات قهرمانی اسنوکر جهان حذف کرد، به سرعت از او تمجید کرد.

سالیوان که برای رکوردشکنی و کسب هشتمین عنوان قهرمانی جهان تلاش می کرد، کنترل کامل یک چهارم نهایی را در اختیار داشت و در رقابت بعد از ظهر چهارشنبه با نتیجه 10 بر 6 هم از حریف بلژیکی خود پیش افتاد. اما برسل بازگشتی طوفانی را پشت سر گذاشت و در هفت فریم پایانی پیروز شد و با نتیجه 13-10 بر سالیوان غلبه کرد.

اوسالیوان اعتراف کرد که علی‌رغم پیش بودن در اوایل مسابقه، تغییر روند توپ ها باعث شکست او شده است. او به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "او باورنکردنی بازی کرد. او بازیکن خوبی است و من عاشق تماشای او هستم. او بازیکنی پویا و سرشار از استعداد است."

1857716

برسل حالا در تقابل های بعدی خود از حمایت بهترین بازیکن تاریخ برخوردار خواهد بود. سالیوان افزود: "احتمالاً با استعدادترین بازیکن اسنوکری است که تا به حال دیده ام.  من برای او بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم او با قهرمانی در مسابقات ادامه دهد. اگر کمی بیشتر مقاومت می کردم، شاید او به این خوبی بازی نمی کرد. من آنقدر خوب بازی نمی کردم که بتوانم روی بازی او تاثیر بگذارم. اگر مسابقه بوکس بود، خیلی زود آن را متوقف می‌کردند.

دیدگاه‌ها