کد خبر : 1923704 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 15:43 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوست داریم تارتار در ذوب آهن بماند

معصومی: شانس نداشتیم که دو گلمان آفساید شد

بازیکن ذوب می‌گوید سه بازی فرصت دارند و جایگاه خود را در جدول بهبود می‌بخشند.

معصومی: شانس نداشتیم که دو گلمان آفساید شد

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن اصفهان با کسب نتیجه تساوی مقابل آلومینیوم، اراک را ترک‌ کرد. محمدعرفان معصومی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: ما در پی جبران شکست نفت مسجد سلیمان بودیم و تمام زورمان را زدیم. حتی دو گل هم زدیم که آفساید شد، این هم شانس ماست. اما مقابل هوادران آلومینیوم خوب کار کردیم و از عملکردمان راضی هستیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم و ببریم.

وی در مورد رتبه ذوب آهن در جدول ادامه داد: خدا را شکر هنوز تک رقمی هستیم و در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتیم و واقعا جایگاهمان بالاتر از این حرف‌هاست. داوری‌ها هم خیلی جاها به ضررمان تمام شد و تمام تلاشمان این است سه بازی آینده را با تمرکز بالا پشت سر بگذاریم تا جایگاهی در شان مردم اصفهان کسب کنیم. به هرحال هر تیمی هر سال به دنبال پیشرفت است و ما هم سعی داریم حداقل رتبه سال گذشته را کسب کنیم.

این بازیکن درخصوص درگیری‌های بازیکنان نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی پر برخورد و فیزیکی پیش می‌رفت. هر دو تیم برای برد آمده بودند و شرایط بازی حساس بود. اما مسئله خاصی نبود. فوتبال شطرنج نیست و برخورد در آن پیش می‌آید!

او در مورد پیشنهاد تارتار از تیم ملی امید گفت: کار کردن با آقای مهدی تارتار باعث افتخار است و خوشحالم که امسال شاگرد او بودم. به او بابت این موضوع تبریک می‌گویم. ما دوست داریم در ذوب آهن با ایشان کار کنیم، ولی آینده غیر قابل پیش‌بینی است. شاید در یکسری مواقع در حق آقای تارتار کم‌لطفی شده و گرنه لیاقت او بیشتر از این حرف‌هاست.

معصومی در پایان در مورد دیدار با فولاد خوزستان افزود: فولاد به یک تیم کاملا هجومی تبدیل شده و شرایطش عالی است. آنها به نوعی حریف مستقیم ما هستند و این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. از فرصت چند روزه به شکل ایده‌آل استفاده می‌کنیم تا دوباره استارت پیروزی‌هایمان را بزنیم.

دیدگاه‌ها