کد خبر : 1923717 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 17:21 | 13.1K بازدید | 6 دیدگاه

نیمار به فرانسه برگشت: بهبود سریع ستاره برزیلی

نیمار، ستاره مصدوم پی‌اس‌جی، بعد از مدت‌ها دوری از فرانسه به این کشور بازگشت و باشگاه پاری سن ژرمن درباره میزان بهبود مصدومیت این ستاره برزیلی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

نیمار به فرانسه برگشت: بهبود سریع ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پر سر و صدای برزیلی روز 19 فوریه در دیدار تیمش پاری سن ژرمن مقابل لیل در لیگ یک فرانسه از ناحیه قوزک پا آسیب دید و شدت این آسیب‌دیدگی به حدی بود که او تحت عمل جراحی قرار گرفت.

1857826

نیمار از آن زمان تا امروز دور از میادین بوده است. ستاره برزیلی برای پشت سر گذاشتن دوران بهبود به کشورش بازگشت. در روزهای گذشته تصاویری از حضور او در باشگاه سابقش، سانتوز، با عصای زیر بغل منتشر شده بود. اما نیمار حالا به فرانسه بازگشته و آماده است با کمک تیم پزشکی پی‌اس‌جی مراحل پایانی بهبود آسیب‌دیدگی‌اش را سریع‌تر پشت سر بگذارد.

باشگاه پی‌اس‌‌جی با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت باشگاه درباره نیمار و وضعیتش اعلام کرد: "نیمار جونیور به مجموعه تمرینی ما برگشته است. امروز اعضای تیم پزشکی پاری سن ژرمن و جراحانی که او را عمل کرده بودند جداسازی پروتز پای نیمار را انجام خواهند داد. نتیجه تست‌هایی که او پشت سر گذاشته مثبت بوده و این بازیکن حالا می‌تواند روند بهبودش را در پاریس ادامه دهد".

1857827

پاری سن ژرمن در اطلاعیه خود هیچ اشاره‌ای به زمان بازگشت نیمار به میادین نکرده است. او تا سال 2025 با این باشگاه فرانسوی قرارداد دارد، ولی شایعات زیادی درباره احتمال جدایی‌اش در تابستان پیش رو مطرح است و گفته می‌شود چند باشگاه بزرگ لیگ برتری علاقه زیادی به جذب او دارند.

دیدگاه‌ها