کد خبر : 1923739 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 19:17 | 10K بازدید | 6 دیدگاه

برنامه بایرن در میانه بحران: نوسازی آلیانز

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند باشگاه بایرن مونیخ در تابستان امسال پروژه نوسازی و افزایش ظرفیت ورزشگاه خانگی‌اش، آلیانز آرنا، را کلید خواهد زد.

برنامه بایرن در میانه بحران: نوسازی آلیانز

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بایرن مونیخ در تابستان پیش رو پروژه بازسازی ورزشگاه آلیانز آرنا را شروع خواهد کرد و یکی از اهداف مهم این پروژه افزایش ظرفیت استادیوم است.

بر اساس این گزارش، در اولین مرحله از عملیات بازسازی 2500 نفر به ظرفیت ورزشگاه خانگی بایرن اضافه خواهد شد. به این ترتیب بایرن مونیخ در رقابت‌های جام حذفی آلمان و بوندس‌لیگا ظرفیت میزبانی از 77هزار نفر را خواهد داشت و این ظرفیت در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل قوانین یوفا 74هزار نفر خواهد بود.

1857869

بیلد می‌گوید برنامه این افزایش ظرفیت به شهرداری مونیخ ارسال شده و با تایید شهرداری به سرعت آغاز خواهد شد. بایرن مونیخ انتظار دارد موافقت شهرداری و شورای شهر را در فرصت کوتاهی به دست بیاورد و عملیات ساخت و ساز را از شروع تابستان آغاز کند.

بر اساس گزارش روزنامه آلمانی، از اولین بازی بایرن مونیخ در فصل آینده بوندس‌لیگا، ورزشگاه آلیانز با ظرفیت جدید میزبان هواداران است. مارکوس هورویک، رئیس بخش رسانه‌ای باشگاه بایرن، در این باره به بیلد گفت: "ما چندین هفته‌ است که روی این پروژه کار می‌کنیم. تنها چیزی که برای شروع کار باقی مانده یکی دو مجوز است که باید توسط شهرداری و شورای شهر صادر شود".

1857870

اعلام این خبر از طرف بایرن مونیخ درحالی‌که باشگاه در میانه یک بحران مدیریتی و ورزشی به سر می‌برد، با استقبال هواداران مواجه نشده است. هواداران بایرن انتظار دارند مدیریت باشگاه در چنین وضعیتی ابتدا به فکر حل و فصل مسائل مدیریتی و بهبود نتایج تیم و آماده‌سازی هر چه بهتر برای فصل آینده باشد تا پروژه‌های ساخت و ساز برای نوسازی و توسعه ورزشگاه خانگی‌اش.

دیدگاه‌ها