کد خبر : 1923744 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 20:17 | 9.5K بازدید | 16 دیدگاه

آنتونی: یونایتد فصل بعد مدعی اصلی قهرمانی است

آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ فصل آینده از امیدهای اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند.

آنتونی: یونایتد فصل بعد مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، که اولین فصل حضورش در این تیم را سپری می‌کند می‌گوید شیاطین سرخ نه تنها فصل فعلی را پایان یافته نمی‌دانند و قصد دارند در بازی‌های باقی‌مانده بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورند بلکه فصل آینده یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند.

آنتونی درباره شرایط خود در این تیم هم صحبت کرده و گفت منتقدان هنوز کل مهارت و قدرت فوتبالی او را ندیده‌اند و باید منتظر فصل آینده باشند.

1857887

این وینگر برزیلی در آستانه دیدار با تاتنهام در گفت‌وگو با سایت باشگاه منچستریونایتد گفت: "در کنار تیم من به عنوان بازیکن باید دائما پیشرفت کنم و بهتر بشوم. من از خودم انتظار زیادی دارم. در این فصل گل‌های زیادی زدم و پاس گل‌های زیادی دادم و از این بابت خیلی خوشحالم ولی هنوز بخش زیادی از مهارت فوتبالی من را ندیده‌اید."

آنتونی در ادامه صحبت‌هایش درباره شرایط یونایتد گفت: "ما از کیفیت و قدرت خودمان مطلعیم و بدون هیچ شک و تردیدی فصل آینده یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر هستیم. این برای ما خیلی مهم است. در ادامه همین فصل باید ثابت کنیم که چنین توانی داریم. این فصل برای ما فصل سازگاری با شرایط جدید بود چون هم مربی جدیدی داریم و هم بازیکنان جدید. وقتی همه چیز جا بیفتد خواهید دید که فصل آینده مدعی قهرمانی هستیم."

1857888

دیدگاه‌ها