کد خبر : 1923750 | 07 اردیبهشت 1402 ساعت 21:12 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

منچستری‌ها نگران سفر به ومبلی

نگرانی بزرگ برای فینال سیتی-یونایتد: قطار نیست!

هواداران منچستریونایتد از دولت انگلیس خواستند ترتیبی بدهد تا اعتصاب کارکنان راه‌آهن این کشور مانع سفر عده زیادی از هواداران برای تماشای دیدار فینال جام حذفی نشود.

نگرانی بزرگ برای فینال سیتی-یونایتد: قطار نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی انگلیس که روز 3 ژوئن در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود برای اولین بار در تاریخ، فینال تمام منچستری است و بین دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد برگزار خواهد شد.

1857904

اما با توجه به اینکه کارکنان راه‌آهن انگلیس طبق اعلام قبلی در تاریخ برگزاری فینال در اعتصاب به سر خواهند برد هواداران منچستری نگرانند که هزاران نفر از هواداران دو تیم که خواهان سفر به لندن برای تماشای این بازی هستند نتوانند در ومبلی حضور پیدا کنند. عده‌ای از هواداران منچستریونایتد با ارسال درخواستی از دولت انگلیس خواستند ترتیبی بدهد تا این فرصت از دست هواداران خارج نشود.

در ماه‌های مه و ژوئن چیزی در حدود 13هزار لوکوموتیوران انگلیسی به مدت سه روز دست از کار خواهند کشید تا به شرایط کاری خود اعتراض کنند.

1857903

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که هر دو باشگاه منچستریونایتد و منچسترسیتی شرایط اعتصاب خط آهن را به دقت دنبال می‌کنند و همزمان در حال مذاکره با اتحادیه فوتبال و گروه‌های هواداری هستند. در صورتی که اعتصاب طبق برنامه انجام شود هزاران نفر از هواداران منچستری چاره‌ای جز کنار گذاشتن برنامه خود برای حضور در ومبلی نخواهند داشت مگر اینکه در مذاکرات راه‌حلی برای این مشکل پیدا شود.

یکی از گروه‌های هواداری منچستریونایتد به نام MUST با انتشار اطلاعیه‌ای از دولت خواهان مداخله شد. در این اطلاعیه چنین آمده است: "اعتصاب راه‌آهن در روز برگزاری فینال جام حذفی ده‌ها هزار نفر از هواداران فوتبال را که در آن روز قصد سفر از منچستر به لندن دارند را تحت تاثیر قرار خواهد داد. تقاضا برای سفر آنقدر بالا خواهد بود که باید همه راه‌های حمل و نقل باز باشد و راه‌آهن بخش مهمی از آن خواهد بود. از راه‌‌آهن و سندیکای راه‌آهن می‌خواهیم دور یک میز نشسته و راهی برای جلوگیری از ضرر و زیان هواداران پیدا کنند."

1857905

دیدار منچستریونایتد و منچسترسیتی در روزهای اخیر باعث ایجاد مشکلات لجستیکی دیگری هم شده بود. بر اساس گزارش‌ها زمان برگزاری مسابقه در ومبلی که قرار بود پنج و نیم عصر باشد به 3 بعد از ظهر تغییر یافت چرا که پلیس لندن از زمان پایان مسابقه در تاریکی ابراز نگرانی کرده و خواهان جلو کشیده شدن شروع بازی شده بود.

دیدگاه‌ها