کد خبر : 1933793 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 11:31 | 14.3K بازدید | 46 دیدگاه

النصر: بدگویی رئیس باشگاه از رونالدو دروغ است

باشگاه النصر شایعات اخیر درباره اظهارات رئیس باشگاه در موضوع انتقال کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد. ادعا شده بود که رئیس النصر گفته احساس می‌کند در انتقال رونالدو فریب خورده است.

النصر: بدگویی رئیس باشگاه از رونالدو دروغ است

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر صحبت‌های منتسب به مصلی المعمر، رئیس باشگاه النصر عربستان، درباره کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت و این باشگاه را با بحرانی رسانه‌ای مواجه کرد.

ستاره بزرگ پرتغالی اولین فصل حضورش در النصر را سپری می‌کند و تا این لحظه در 14 مسابقه برای تیمش 11 گل به ثمر رسانده است. اما ناکامی رونالدو در تبدیل کردن النصر به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ عربستان و شکست‌ در جام حذفی باعث شده کریستیانو در عربستان با انتقادهایی مواجه شود.

شایعات اخیر حاکی بود که یکی از اعضای بلندپایه هیات‌مدیره باشگاه النصر علیه رونالدو صحبت کرده و انتقادهایی تند علیه ستاره پرتغالی مطرح کرده است. بسیاری از شایعات این صحبت‌ها را به رئیس باشگاه مصلی المعمر منصوب می‌کرد. اما باشگاه عربستانی امروز این شایعات را اساسا تکذیب کرد و گفت صحبت‌های مطرح شده داستان‌های ساختگی است.

1868010

ولید المهذب، مشاور رسانه‌ای باشگاه النصر، در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپانیا این شایعات را تکذیب کرد و گفت: "مطالبی که در رسانه‌های اسپانیایی مطرح می‌شود که گویا ما گفته‌ایم احساس می‌کنیم در استخدام رونالدو فریب خورده‌ایم منبعش یک سایت عربی است که به این وسیله اعلام می‌کنم این خبر از اساس دروغ و نادرست است. رسانه‌ها خودشان این جوک را درست کردند و بعد باور کردند که واقعیت دارد".

المهذب در ادامه اشاره کرد که رسانه‌های اسپانیا منبع خود را سایتی به نام Arabia News 50 معرفی کرده‌اند که چنین سایتی اصلا وجود خارجی ندارد.

شایعاتی که به آنها اشاره شده حاکی از این بود که رئیس النصر، مصلی المعمر گفته است: "در تمام زندگی‌ام دو بار از من کلاه‌برداری شده. یک بار که سه کباب خواستم و دو تا به من دادند و یک بار هم وقتی کریستیانو رونالدو را برای تیم به خدمت گرفتم".

1868011

دیدگاه‌ها