کد خبر : 1933796 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 11:39 | 4.2K بازدید | 9 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: یوونتوس آلگری را نگه می‌دارد

روزنامه‌های ایتالیا در صفحات اول خود به احتمال قهرمانی زودهنگام ناپولی و خشم آلگری، سرمربی یوونتوس، از نرسیدن به فینال جام حذفی گفتند.

روزنامه‌های ایتالیا: یوونتوس آلگری را نگه می‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا، فیورنتینا با نتیجه تساوی بدون گل برابر کرمونزه به فینال صعود کرد.

فیورنتینا در مسابقه رفت با نتیجه 2 بر صفر پیروز شده بود و با صعود به دور بعدی حریف اینتر در مسابقه فینال شد.

عناوین اصلی روزنامه‌های امروز ایتالیا را مشاهده می‌کنید:

1868014

روزنامه توتواسپورت به قهرمانی ناپولی اشاره کرده و از عنوان "یکشنبه ساعت سه بعدازظهر: ناپل، این یک میهمانی است" استفاده کرد. 
همچنین در تیتر اصلی با عکس فریاد مکس آلگری برای این سرمربی عنوان "ساعت چرخش آلگری: از خشم سن‌سیرو تا آینده سیاه و سفید" به‌کار گرفته شده است.

1868015

کوریره دلو اسپورت برای قهرمانی ناپولی از عنوان "بیا از جشن لذت ببریم" استفاده کرده است. 
در این صفحه نیز فضایی برای جام حذفی ایتالیا وجود دارد و اشاره به صعود فیورنتینا به فینال جام حذفی برای رویارویی با اینتر اشاره دارد.

1868016

روزنامه گاتزتا دلواسپورت با انتشار عکسی از خشم مکس آلگری سرمربی یوونتوس می‌گوید با وجود ناکامی او از صعود به فینال جام حذفی یوونتوس تصمیم خودش را گرفته و او را حفظ خواهد کرد. گاتزتا در صفحه اول خود از این تیتر استفاده کرد: "بعد از فوران خشم مکس، یووه تصمیمش را گرفت: آلگری را نگه می‌دارم".

1868069

روزنامه ایل‌رومانیستا هم با تیتر "در روزهای خوب و بد با هم هستیم" به شرایط رم در هفته‌های پایانی فصل اشاره کرده و نوشت: "از روی پاتریسیو گرفته تا ایبانیز، از گلیک مدافع تا آبراهام مهاجم، این روزها رم به حساس‌ترین مقطع فصل رسیده و بیش از هر زمان دیگری برای رسیدن به موفقیت نیازمند اتحاد تیمی، ایمان به مورینیو و حمایت هواداران است."

دیدگاه‌ها