کد خبر : 1933816 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 13:06 | 19.3K بازدید | 21 دیدگاه

استراتژی رئال برای جذب بلینگام: مثل شوامنی

مارکا می‌گوید مدیران رئال مادرید برای راضی کردن جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، به زودی به آلمان سفر خواهند کرد.

استراتژی رئال برای جذب بلینگام: مثل شوامنی

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال اروپاست. درحالی‌که به نظر می‌رسد لیورپول از مسابقه برای جذب او کنار کشیده دو غول فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، همچنان برای جذب این پدیده انگلیسی در تلاش هستند.

روزنامه مارکا گزارش داد مدیران رئال مادرید که در 10 ماه گذشته برای به خدمت گرفتن بلینگام تلاش کرده‌اند حاضر نیستند او را در ماه‌های باقی‌مانده از دست بدهند. آنها به همین علت قصد ندارند سرنوشت معامله این ستاره انگلیسی را به شانس واگذار کنند و به زودی به آلمان سفر خواهند کرد تا با دیدار شخصی با جود بلینگام او را برای انتخاب قطعی رئال راضی کنند.

1868049

رئال مادرید برای جذب اورلین شوامنی فرانسوی هم همین استراتژی را در پیش گرفت و موفق بود. درحالی‌که سال گذشته باشگاه‌های انگلیسی، مثل چلسی و لیورپول، هم خواهان جذب پدیده آن زمان موناکو بودند مدیران رئال با سفر به فرانسه و دیدار شخصی با شوامنی موفق شدند رضایت او را جلب کنند.

مارکا می‌گوید رئال مدتی است با مدیران برنامه‌های بلینگام در تماس مستقیم است، اما این را کافی نمی‌داند و تصمیم گرفته شده که دیدارهایی شخصی با او برگزار شود. برای نمونه باید اشاره کرد که پدر جود بلینگام اوایل ماه مارس به مادرید سفر کرد و با مدیران باشگاه دیدار کرد. مارکا می‌گوید رئال برای راضی کردن دورتموند براهیم دیاز، بازیکن خود که در حال حاضر به صورت قرضی در میلان بازی می‌کند، را به این تیم آلمانی پیشنهاد خواهد داد. 

1868050

دیدگاه‌ها