کد خبر : 1933825 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 13:45 | 28.3K بازدید | 63 دیدگاه

ادعای موندو دپورتیوو

تکلیف حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان مشخص شد

سانتی نولا، مدیر نشریه موندو دپورتیوو، امروز در ستون خود ادعا کرد که بارسلونا قطعاً فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود.

تکلیف حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، یوفا ماه گذشته اعلام کرد که تحقیقاتی را برای روشن‌شدن موضوع پرداخت‌های بارسلونا به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، آغاز کرده است.

1853503

یوفا به بارسلونا اعلام کرده است که دو بازرس سوئیسی به نام‌های ژان ساموئل لئوبا و میرجان کولر را برای تحقیق در مورد این پرونده انتخاب کرده است. یوفا به بازرسان خود اعلام کرده است که هرچه زودتر باید نتیجه تحقیقات اعلام شود و حداکثر تا پایان ماه می و قبل از ماه ژوئن، حکم اولیه صادر شود. 

در همین رابطه امروز سانتی نولا نوشت که بارسلونا تا 15 ماه می (17 روز دیگر)، مجوز رسمی حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را دریافت خواهد کرد و به‌موازات آن تحقیقات یوفا نیز ادامه خواهد داشت. طبق این گزارش، یوفا تا به امروز به هیچ مدرکی مبنی بر خرید داوران از سوی باشگاه بارسلونا دست پیدا نکرده و الکساندر چفرین (رئیس یوفا) در ملاقات اخیر خود با خوان لاپورتا به این مسئله اذعان داشته است. بارسلونا تنها در صورتی از حضور در لیگ قهرمانان محروم می‌شد که مدرکی مستند در مورد خریدن داوران یافت می‌شد و صرف احتمال خریدن داوران برای محرومیت بارسلونا کافی نیست.

1868062

لاپورتا پس از بیانیه یوفا بلافاصله به چفرین و نیز جانی اینفانتینو (رئیس فیفا) نامه‌ای رسمی نوشت و اطمینان داد که بارسلونا مرتکب هیج تخلفی نشده و بهتر است این دو نهاد تا پایان تحقیقات دادستانی و پلیس اسپانیا صبر کنند. او هفته گذشته نیز به لیوبلیانا، پایتخت اسلوونی، رفت تا با چفرین از نزدیک دیدار کند. جلسه‌ای که گویا کاملاً مفید بوده و متعاقب آن بارسلونا مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را از یوفا دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها