کد خبر : 1933827 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 13:50 | 9.8K بازدید | 15 دیدگاه

کلوپ: این فصل هر چه بود تمام شد و رفت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار با تاتنهام می‌گوید تیمش روی بازی‌های باقی‌مانده تمرکز دارد و به آنچه در طول فصل گذشته فکر نمی‌کند.

کلوپ: این فصل هر چه بود تمام شد و رفت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز یکشنبه در هفته سی و چهارم لیگ برتر در خانه‌اش آنفیلد در یک بازی حساس به‌مصاف تاتنهام می‌رود.

دیدار با تاتنهام برای کسب سهمیه شاگردان کلوپ اهمیت زیادی دارد و با توجه به موقعیت دو تیم در جدول لیورپول اگر نتواند در این بازی به پیروزی برسد امیدهای خود را تا حد زیادی از دست خواهد داد.

لیورپول در حال حاضر با 53 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد و تاتنهام با 54 امتیاز در رتبه پنجم ایستاده است. لیورپول یک بازی بیشتر از تاتنهام انجام داده است.

1868065

علت استفاده از ترکیب اصلی یکنواخت در لیورپول
ما می‌خواستیم به بچه‌ها فرصت بدهیم تا ریتم پیدا کنند. بلیت ورود به این تیم آمادگی برای دفاع و گگن‌پرسینگ است. من از چیزی که تا حالا دیده‌ام راضی‌ام و می‌خواهم به بچه‌ها تبریک بگویم.

لیورپول مقابل تاتنهام مشکل دارد
در این فصل خیلی چیزها مشکل بود و این مشکلات را خیلی از تیم‌ها داشتند. این البته برای ما جالب نیست. اشتباهات کوچک در طول فصل می‌تواند تأثیر بزرگی بر تیم داشته باشد. تیمی که تاتنهام دارد، همچنان استثنایی است. اینکه چرا موفق نشدند من واقعاً نمی‌‌دانم. آنها چندین سال بهترین تیم ضدحمله‌ای در اروپا بودند. انتظار دارم مقابل ما هم خیلی خوب باشند.

کلوپ از کسب سهمیه لیگ اروپا خوشحال می‌شود؟
هر چیزی که بتوانیم را به دست می‌آوریم. در شروع فصل نگفتیم که همه چیز عالی خواهد بود. ولی این فصل به ما درس‌هایی آموخت. می‌خواهیم شالوده‌ای بسازیم که امکان صعود و بهترین سناریوها را فراهم کند. باید در زمان باقی‌مانده از همه فرصت‌ها حداکثر استفاده را ببریم.

وضعیت مصدومان
ایبو برمی‌گردد. نبی هم احتمالاً امروز تمرین می‌کند. هنوز گزارش پزشکی او را نگرفته‌ام. اوکسلید چمبرلین تمرین نمی‌کند. چند بازیکن دیگر هم داریم که در اختیار تیم نیستند. دیوگو ژوتا ضربه بدی به کمرش وارد شده ولی باید به بازی برسد.

نظر کلی کلوپ درباره این فصل چیست؟
آنچه که در طول فصل گذشته، تمام شد و رفت. تا مدت زمان زیادی همه چیز خوب بود. آنچه در این فصل کم داشتیم ثبات بود. این را باید تغییر بدهیم. در حال حاضر روی این موضوع کار می‌کنیم.

تغییر ناگهانی نتایج لیورپول
هنوز برای صحبت‌کردن درباره ثبات زود است. من از عملکرد تیم در بازی‌های اخیر راضی‌ام و چیزهایی دیده‌ام که خوشحال‌کننده است. ما می‌خواهیم روی خودمان تمرکز کنیم ولی نمی‌شود کیفیت حریفان را نادیده گرفت. همیشه جا برای بهتر شدن هست. من در حال حاضر از شرایط تیم کاملا راضی‌ام ولی باید تمرکزمان را حفظ کنیم و بزرگترین جایزه فوتبال یعنی سه امتیاز هر بازی را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها