کد خبر : 1933828 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 13:45 | 6.4K بازدید | 18 دیدگاه

واکنش ستاره مس به حمله لیدرها به رختکن!

مهاجم بلندقامت مس کرمان در خصوص درگیری با لیدرها در پایان بازی با مس رفسنجان توضیحاتی ارائه داد.

واکنش ستاره مس به حمله لیدرها به رختکن!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان دربی کرمان را واگذار کرد تا کار این تیم برای بقا در لیگ برتر پیچیده شود. اما یکی از حواشی این مسابقه، درگیری لیدرهای تیم با بازیکنان مس در پایان مسابقه بود که شروین بزرگ در متن آن قرار داشت. به همین بهانه گفت‌وگویی با شروین بزرگ داشتیم که در ادامه می‌خوانید؛

بزرگ در رابطه با بازی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، ولی روی یک غفلت گل خوردیم و در ادامه هم چند موقعیت داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم و متاسفانه بازی را باختیم و انشاالله که بازی بعدی که میزبان هستیم نتیجه می‌گیریم و خیال خودمان را برای بقا راحت می‌کنیم.

او در مورد بازگشتش بعد از مدت‌ها ادامه داد: بنده در نیم فصل دوم و پس از مدت طولانی به میدان برگشتم و بازی کردم و انشاالله هفته‌های آینده توأم با موفقیت و پیروزی تیم باشد. البته در دیدار با آلومینیوم هم حضور داشتم.

این بازیکن در خصوص قضاوت داور گفت: داوری از نظر من مشکلی نداشت و آن صحنه‌ای که توپ به دست ترکمان خورد و اعتقاد به پنالتی داشتیم را بعداً مشاهده کردیم و متوجه شدیم تصمیم داور درست بوده است.

وی در خصوص شانس برای بقا گفت: هنوز هم سرنوشت‌مان برای بقا در دست خودمان است و یک امتیاز بیشتر داریم و در بازی‌های رو در رو هم شرایط ما بهتر است ولی که به این مسائل فکر نمی‌کنیم و با قدرت به میدان می‌رویم تا کار را تمام کنیم البته که هم ما بازی‌های سختی داریم هم صنعت نفت و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

بزرگ در پایان در مورد درگیری با لیدرها بعد از دیدار با مس رفسنجان افزود: هواداران را درک می‌کنیم و نگران نباشند، چرا که قول می‌‌دهیم اتفاق بدی رخ ندهد و در لیگ ماندگار هستیم، قطعا خوشحالشان می.کنیم. آن اتفاق هم مهم نبود و می‌دانم که از سر ناراحتی پیش آمده و حل شد.

دیدگاه‌ها