کد خبر : 1933834 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 14:14 | 26.6K بازدید | 18 دیدگاه

احمدی: پورموسوی به بچه‌ها آرامش می‌دهد

صعود استقلال قطعی نیست و شاید هزار اتفاق رخ دهد!

مدافع استقلال خوزستان می‌گوید هنوز صعودشان به لیگ برتر قطعی نشده و شاید هزار اتفاق رخ دهد.

صعود استقلال قطعی نیست و شاید هزار اتفاق رخ دهد!

به گزارش “ورزش سه” استقلال خوزستان حالا یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و با شکست خلیج فارس در هفته‌ای که گذشت، جایگاه خود را در رتبه دوم جدول تثبیت کرد. حسین احمدی، مدافع استقلال درباره این مسابقه به خبرنگار ما گفت: ما استرس این را داشتیم که مثل بازی با چوکا امتیاز از دست بدهیم و  بچه‌ها کمی محتاطانه بازی کردند. برای همین نیمه اول کمی ناهماهنگ بودیم و البته من خودم دقیقه ۷۰ به میدان رفتم. اما بین نیمه با صحبت‌های کادرفنی بهتر شدیم و گل هم زدیم. تیم یکدلی داریم اصلا مهم نیست چه کسی بازی کند فقط موفقیت تیم مهم است.

او در مورد اینکه چرا عمدتا در نیمه دوم نمایش بهتری دارند، توضیح داد: چون تیم مدعی است و بچه‌ها استرس این را دارند به گل نرسیم کمی نیمه اول دست پاچه هستیم و نیمه دوم با صحبت‌های کادرفنی و آقای پورموسوی بچه‌ها به آرامش می‌رسند و خیلی بهتر هستند. تیم خلیج فارس هم فشاری رویش نبود و از پیش باخته بود و خیلی راحت بازی کردند.

1855440

مدافع استقلال خوزستان در خصوص آمار خوب استقلال در کلین‌شیت گفت: دروازه‌بان ما، حسن پورحمیدی خیلی خوب است و هم دفاع تیم خوب کار می‌کنند.

این بازیکن در مورد اینکه صعودشان را قطعی می‌داند یا خیر گفت: چنین چیزی نیست. فوتبال و هزار اتفاق است. سه بازی پیش رو داریم و باید برنده باشیم و نباید فرصت از دست بدهیم. ما لیاقت صعود کردن را با این کادرفنی و بچه‌ها داریم و ان‌شاالله که این اتفاق رخ می‌دهد.

وی در مورد دیدار با چادرملو گفت: بازی خیلی سختی است و چادرملو هم نشان داده نیم فصل دوم متحول شده و مدعی نشان داده ولی برای برد به زمین می‌رویم. امیدوارم بتوانیم دل هوادران خوزستانی را شاد کنیم. هم‌چنین از حسین بهرامی که به خوبی کاپیتانی را برایمان معنی کرده ممنونم.

دیدگاه‌ها