کد خبر : 1933846 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 15:02 | 9.6K بازدید | 13 دیدگاه

تنها یک باخت در دور برگشت؛

سرسخت‌ترین تیم لیگ با سَد رحمتی

آلومینیوم اراک برای پانزدهمین بازی در این فصل دروازه خود را بسته نگه داشت.

سرسخت‌ترین تیم لیگ با سَد رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمهدی رحمتی در شرایطی به استقبال سه بازی باقی مانده لیگ برتر می‌روند که در ۱۳ مسابقه اخیرشان تنها یک شکست مقابل استقلال داشتند و از این حیث، تنها سپاهان را به‌عنوان یک تیم مدعی قهرمانی مثل خود می‌بینند و با این آمار جالب توجه توانسته‌اند همچنان در نیمه بالای جدول بمانند.

آلومینیوم اراک از دیدار معوقه مقابل گل‌گهر سیرجان که پیش از نیم‌فصل دوم انجام شد و به تساوی بدون گل مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی دست یافت، تا هفته بیست و پنجم لیگ برتر و جدال برابر استقلال هیچ باختی نداشت و پس از شکست یک گله در این دیدار، دوباره به روند خوب گذشته بازگشت.

شاگردان رحمتی که توانسته‌اند پشت سر مس رفسنجان و مثل پرسپولیس کمترین گل خورده لیگ برتر را با دریافت ۱۳ گل در ۲۷ مسابقه داشته باشند، در دو هفته گذشته مجددا به تنظیمات قبلی بازگشتند و توانستند برابر نساجی مازندران و ذوب‌آهن دروازه خود را بسته نگه دارند.

گلر و کاپیتان سابق استقلال که توانسته سرسخت‌ترین تیم لیگ برتر را بسازد، در این فصل در جدال مقابل تیم‌های مدعی سپاهان (دو بار)، مس رفسنجان (دو بار)، پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر سیرجان، تراکتور و... توانسته با امتیاز و حتی پیروزی از زمین خارج شود و اجازه ندهد این تیم‌ها برنده باشند.

رحمتی که توانسته در این فصل تیمش را تا رتبه پنجم جدول لیگ برتر برساند و دور رفت را با ایستادن در جایگاه هشتم تمام کند، حالا این شانس را دارد که تیمش را مثل سال گذشته در نیمه بالای جدول قرار دهد و حتی با کسب نتیجه در سه بازی بعدی، به رتبه هفتم هم برساند که در صورت رقم زدن این اتفاق، صعود یک پله‌ای نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها