کد خبر : 1933848 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 15:23 | 32.2K بازدید | 20 دیدگاه

برای بازی خداحافظی ماکسی رودریگز

بازگشت مسی به نیوولز اولدبویز در تابستان امسال

لیونل مسی 24 ژوئن (سوم تیرماه) برای بازی خداحافظی ماکسی رودریگز به باشگاه سابقش نیوولز اولدبویز برمی‌گردد.

بازگشت مسی به نیوولز اولدبویز در تابستان امسال

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره هواداران نیوولز اولدبویز به آرزوی دیرینه خود که تماشای لیونل مسی با پیراهن باشگاه محبوبشان است، دست خواهند یافت. ماکسی رودریگز بامداد امروز تایید کرد که لیونل مسی قبول کرده تا 24 ژوئن (سوم تیرماه) در بازی خداحافظی او شرکت کند. ماکسی که در اروپا سابقه بازی برای اتلتیکو و لیورپول را دارد، سال‌های پایانی فوتبالش را در نیوولز اولدبویز پشت سر گذاشت و در سال 2021 بازنشسته شد، ولی مراسم خداحافظی او قرار است به شکلی باشکوه در ورزشگاه مارسلو بیلسا برگزار شود.

1868093

ماکسی گفت: «می‌توانستم در ورزشگاهی دیگر برای آخرین بار به میدان بروم، ولی کجا بهتر از ورزشگاه نیوولز اولدبویز؟ می‌خواهم تایید کنم که مسی نیز به من قول حضور در این دیدار را داده، ولی زمانش که برسد، خودش در این مورد نظر نهایی را خواهد داد. با لئو حرف زدم و او موافقت کرده و خوشحال نیز بود.»

لازم به ذکر است که مسی بین سال‌های 1994 تا 1999 در آکادمی فوتبال نیوولز اولدبویز حضور داشت و سپس راهی بارسلونا شد. آینده مسی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست با پی اس جی تمدید می‌کند یا فصل بعد برای بارسا بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها