کد خبر : 1933870 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 17:53 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرزویم صعود تیمی از این منطقه به لیگ برتر است

ملکی: خیبر با هواداران قشنگ‌تر است

دروازه‌بان خیبر خرم‌آباد می‌گوید منتظر لغرش رقبا برای صعود به لیگ برتر هستند.

ملکی: خیبر با هواداران قشنگ‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد همچنان از گزینه‌های صعود به لیگ برتر است. کوروش ملکی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: ما با بدشانسی‌هایی که گریبان تیم را گرفت امتیازات زیادی را در طول فصل از دست دادیم، ولی هنوز به ادامه مسابقات و صعود به لیگ برتر امیدواریم و بعد از دو شکست با پیروزی برابر آرمان‌گهر کمی روحیه تیم بهتر شد تا با امید بیشتری برای ۴ بازی آینده ادامه بدهیم و امیدوار به لغزش رقبا باشیم.

وی ادامه داد: فشردگی رقابت برای صعود، کار را بسیار سخت کرده، اما انسان به امید زنده است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و تمرکز را روی بازی‌های خودمان می‌گذاریم تا با برد همراه باشد و باید ببینیم که رقبا چه نتایجی را کسب می‌کنند ولی صددرصد امید داریم تا با تیم صعود کنیم.

1868141

این بازیکن در مورد میزبانی در مشهد عنوان کرد: ما چند دیداری را که در مشهد میزبان بودیم با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم و صددرصد اگر هواداران باشند بهتر است، اما شرایط نه چندان مساعد چمن در خرم‌آباد باعث شد در مشهد میزبانی کنیم و خدا را شکر این چند بازی را هم بردیم، ولی باید بگویم خیبر با هواداران تیم قشنگ‌تری است و اگر کنارمان باشند مطمئناً بهتر نتیجه می‌گیریم.

گلر خیبر در مورد آمارش در این فصل گفت: تا اینجای فصل خدا را شکر ۱۶ کلین‌شیت کردم و بهترین خط دفاعی را داشته‌ایم و البته پارسال هم همین اتفاق برای من در آرمان گهر افتاد و بین بهترین گلرهای لیگ یک قرار گرفتم و شرایط خوبی داشتم و در پایان فصل پیشنهادهای لیگ برتری هم داشتم، ولی چون دوست دارم غرب کشور یک تیم خوب داشته باشد و از آنجایی که اصالتاً کرمانشاهی هستم، علاقه داشتم خیبر را لیگ برتری کنیم. در حال حاضر در رتبه اول کلین‌شیت‌های لیگ یک هستم و یک بازی کمتر هم نسبت به سایر رقبا داشتیم و فارغ از کلین‌شیت هم سیوها و مهارهای خوبی داشتم و توانسته‌ام به تیم کمک کنم.

ملکی یادآور شد: امیدوارم که در ۴ دیدار آینده نتیجه بگیریم و رقبا هم امتیاز از دست بدهند چرا که تنها دلیل بنده برای حضور در خیبر و رد پیشنهادهای لیگ برتری، علاقه قلبی برای صعود یکی از تیم‌های غرب کشور به لیگ برتر بود. چون حق این منطقه از کشور است که حداقل یک نماینده در بالاترین سطح فوتبال ایران داشته باشد و امیدوارم همین فصل این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها