کد خبر : 1933892 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 19:21 | 18.3K بازدید | 25 دیدگاه

ادعای جنجالی سرپرست نارنجی‌پوشان:

مس نه، می‌خواهند نفت در لیگ برتر بماند

سرپرست مس کرمان انتقادات تندی را متوجه اتفاقات چند وقت اخیر کرد و مدعی شد شرایط به شکلی است که تمایل و اقداماتی برای بقای نفت آبادان در آن دیده می‌شود.

مس نه، می‌خواهند نفت در لیگ برتر بماند

به گزارش “ورزش سه”، رقابت مس کرمان و نفت آبادان به اوج خود رسیده است و در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، شاگردان فرزاد حسین‌خانی در تلاش هستند تا از فاصله یک امتیازی خود برای بقا سود ببرند و در دیدارهای سخت باقیمانده سهمیه خود را که در فصل گذشته با تلاش و اتحادی بزرگ کسب کرده‌اند، حفظ کنند.

سرپرست مس کرمان اما مدعی است که اتفاقات چند وقت اخیر و بی‌توجهی سازمان لیگ نسبت به بازی این تیم مقابل نفت آبادان که پنالتی عجیبی را علیه این تیم رقم زد، نشان‌دهنده تلاشی برای بقای نماینده جنوب در لیگ برتر است: در دیدارهای ما اتفاقات ویژه‌ای افتاد. انتظار نداشتیم مقابل پرسپولیس یا مس رفسنجان با این همه امکانات پیروز شویم. نباید مقابل صنعت نفت شکست می‌خوردیم، اما سه پنالتی برای این تیم ظرف سه بازی اخیر گرفته شده است. رفتارها نشان می‌دهد که انگار همه دوست دارند صنعت نفت در لیگ برتر بماند.

جهرمی با اشاره به این موضوع که این اتفاقات حس بدی را به مجموعه نارنجی‌پوشان منتقل کرده در ادامه گفت: در ورزشگاه صنعت نفت بدترین رفتارها، اعتراض‌ها و بی‌حرمتی‌ها را دیدیم و هواداران به سمت سرمربی ما بطری پرتاب کردند. به نماینده فدراسیون اعتراض کردیم که گفتند کاری از دست‌مان برنمی‌آید. جز اینکه از صنعت نفت بیشتر حمایت کردند، چه اتفاقی دیگری افتاد؟

وی با اشاره به پنالتی عجیب علیه این تیم مقابل نفت گفت: داور پنالتی محرز ما را در آن مسابقه نگرفت که اگر تبدیل به گل می‌شد، شرایط مسابقه فرق می‌کرد. در دقایق پایانی هم یک پنالتی به سود نفت اعلام شد که کارشناسان زیادی گفتند پنالتی نبود و داور هم دقایق تلف شده وقت اضافه را به‌صورت دقیق لحاظ نکرد.

جهرمی درباره شرایط نارنجی‌پوشان برای بقا در لیگ برتر گفت: مشکلات و شیطنت‌هایی در طول فصل داشتیم که ضربات بزرگی به مس کرمان زد. تیم الان مشکلی ندارد که می‌توان این موضوع را هم نوشدارو پس از مرگ سهراب دانست. از لحاظ جدولی شرایط خوبی داریم، اما می‌توانستیم در جایگاه امن‌تری باشیم. به تیم خودمان اعتماد داریم و مدیرعامل جدید همیشه کنار تیم است. او حس خوبی به تیم می‌دهد و به نظرم نتایج لازم را برای بقا می‌گیریم.

دیدگاه‌ها