کد خبر : 1933894 | 08 اردیبهشت 1402 ساعت 19:50 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندو آلونسو: لوئیس همیلتون خوش‌شانس است

فرناندو آلونسو می‌گوید لوئیس همیلتون در دوران حرفه‌ای خود در فرمول یک «خوش‌شانس» بوده است.

فرناندو آلونسو: لوئیس همیلتون خوش‌شانس است

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو آلونسو معتقد است لوئیس همیلتون جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین راننده‌های فرمول یک تثبیت کرده، اما اعتراف می‌کند که هم‌تیمی قبلی او طی سال‌های اخیر با استفاده از خودروهای مرسدس بنز، "خوش‌شانس" بوده است.

این ورزشکار اسپانیایی در حال حاضر با 7 امتیاز برتری نسبت به همیلتون در رده سوم جدول رده‌بندی این فصل حضور دارد و در حالی که مرسدس به رقابت ادامه می‌دهد، استون مارتین با آلونسو همگان را غافلگیر کرده است.

1868197
این دو ورزشکار رابطه صمیمانه‌ای داشتند که در نهایت در طول سال‌های موفقیت همیلتون در مک لارن از هم پاشید اما به نظر می‌رسد در حال حاضر صمیمت بیشتری دارند.

همیلتون در دهه اخیر همراه مرسدس بنز هفت عنوان قهرمانی به دست آورده است. با این حال، آن‌ها در دو سال گذشته در حالی که ردبول و مکس ورشتاپن شروع به شگفتی‌سازی کرده‌اند، با مشکل مواجه شده‌اند.

1868199
آلونسو احساس می‌کند که همیلتون یکی از بهترین رانندگان تاریخ خواهد بود، اما "خوش‌شانس" هم بوده. او به مارکا گفت: "من برای او احترام زیادی قائل هستم. از این گذشته، ما به ندرت فرصت رویارویی داشته‌ایم. شاید امسال در این قسمت از سال با هم و با خودروهای مشابه مسابقه دهیم. در استرالیا ما در کل مسابقه دو ثانیه اختلاف داشتیم و مبارزه بسیار نزدیکی بود، اما بله، من هنوز فکر می‌کنم او یکی از بهترین‌های تاریخ است.

در عین حال او خوش‌شانس بوده یا می‌دانست که سال‌ها در یک خودرو مسلط است و در این صورت، شوماخر 7 عنوان قهرمانی کسب کرد، لوئیس نیز 7 عنوان دارد، ورشتاپن در راه سومین قهرمانی است، من هم دو عنوان را بردم. برای قهرمان شدن به بهترین ماشین نیاز دارید."

دیدگاه‌ها