کد خبر : 1933922 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 03:00 | 23.3K بازدید | 6 دیدگاه

علی دشتی به دنبال تکرار اتفاق بزرگ

خاص‌ترین چهره نبرد پارس جم و استقلال

مهاجم باتجربه پارس جنوبی چهره ویژه این تیم در مصاف حساس با استقلال خواهد بود.

خاص‌ترین چهره نبرد پارس جم و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علی دشتی بازیکنی است که در اولین فصل حضور پارس جنوبی جم در لیگ برتر با پیراهن این تیم چهره شد. دشتی در سال اول حضور خود در لیگ برتر توانست بازی‌های خوبی برای پارس جنوبی انجام بدهد.

یکی از لحظات خاطره انگیز برای دشتی در اولین سال حضور در لیگ برتر با پارس جنوبی بازی با استقلال در ورزشگاه تختی جم و برد دو بر صفر تیمش بود. مسابقه‌ای که مهاجم بوشهری فوتبال ایران گل دوم تیمش را به ثمر رساند و از همانجا نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

دشتی بعد از پایان آن فصل راهی سایپا شد و سپس پیراهن استقلال را نیز برای مدتی کوتاه برتن کرد. او در ادامه برای ذوب‌آهن، تراکتور، گل‌گهر و آلومینیوم اراک نیز مدتی به میدان رفت و حالا از نیم فصل رقابت‌های لیگ یک امسال به تیمی برگشته که از آن به فوتبال ایران معرفی شد.

این بازیکن 29 ساله در شرایطی که تجربه بالایی در فوتبال کسب کرده بار دیگر برای پارس جنوبی توپ می‌زند و بی‌شک اصلی ترین چهره این تیم در مسابقه عصر شنبه با استقلال خواهد بود. دشتی برای بازی فردا با استقلال انگیزه زیاد دارد و بدون تردید امیدوار است که حتی بتواند مثل لیگ هفدهم حتی در جم دروازه آبی پوشان را نیز باز کند.

دیدگاه‌ها