کد خبر : 1933926 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 04:00 | 6.4K بازدید | 19 دیدگاه

عیدی: سال آینده ملوان متفاوتی را خواهید دید؛

مدافع ملوان: این داور برای همه تیم‌ها سوت بزند

مدافع ملوان می گوید امسال سال بقای این تیم بود و فصول بعدی متفاوت‌تر دنبال خواهد شد.

مدافع ملوان: این داور برای همه تیم‌ها سوت بزند

به گزارش "ورزش‌سه"، تساوی ملوان مقابل سپاهان باعث شد جذابیت لیگ در بالای جدول بیشتر شود. مجید عیدی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و با توجه به اینکه شرایط بالا جدول حساس شده سپاهانی‌ها فقط برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودند. ما هم تمام نقاط ضعف و قوت تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و خدا را شکر توانستیم با امتیاز به اصفهان برگردیم. 

او در مورد داوری عنوان کرد: به نظرم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت آقای سیدعلی خیلی خوب بود. امیدوارم این کیفیت قضاوت را در همه بازی‌ها شاهد باشیم. 
این بازیکن در خصوص اینکه جو ورزشگاه روی بازیکنان ملوان تاثیر گذاشته بود یا خیر گفت: جو فوق العاده‌ای در ورزشگاه بود و به زیبایی بازی کمک کرد. جا دارد از هوادران عزیزمان که در ورزشگاه ما را تنها نگذاشتند و کنارمان بودند تشکر کنم. خدا را شکر که خوشحال به انزلی برگشتند. امیدوارم همه در کنار هم از فوتبال لذت ببریم و شاهد حضور بانوان عزیزمان هم در ورزشگاه باشیم. 

عیدی در خصوص عدم پیروزی در ۹ هفته اخیر افزود: تیم ما روند نزولی و صعودی زیادی را در این فصل تجربه کرده، اما با تدابیر کادرفنی، مدیریت و تلاش بازیکنان توانستیم نتایج قابل قبولی بگیریم. در خیلی از بازی‌ها شایسته پیروزی بودیم که رقم نخورد. ملوان بعد از چندسال دوباره به لیگ برتر برگشته، به نظرم این فصل سال ماندن تیم بود و مطمئنا سال آینده ملوانی متفاوت‌تر از این فصل خواهید دید.

دیدگاه‌ها