کد خبر : 1933927 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 00:00 | 3.7K بازدید | 33 دیدگاه

بوخوم 1-1 دورتموند: کلید قهرمانی دوباره در دست بایرن

دورتموند در دیداری حساس از هفته سی‌ام بوندس‌لیگا در خانه بوخوم به تساوی 1-1 رضایت داد.

بوخوم 1-1 دورتموند: کلید قهرمانی دوباره در دست بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که با شکست هفته گذشته بایرن مقابل ماینتس به صدر جدول صعود کرده بود، امشب در خانه بوخوم دو امتیاز حساس را از دست داد تا در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت‌های این فصل بایرن این فرصت را داشته باشد که بار دیگر به صدر جدول برگردد.

1868263

در این دیدار بوخوم شروع بهتری داشت و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که آنتونی لوسیلا با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، گل اول بازی را به ثمر رساند.

1868264

اما این برتری چندان پایدار نبود و تنها دو دقیقه بعد، دورتموند به گل تساوی رسید. روی پاس سباستین هالر بود که کریم آدیمی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و گل تساوی را به ثمر رساند.
در ادامه این دورتموندی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شدند اما نتوانستند به گل برتری برسند و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
با این تساوی دورتموند 61 امتیازی شد تا یک بازی بیشتر از بایرن و دو امتیاز برتری، در صدر جدول جای بگیرد. به این ترتیب بایرن در صورت پیروزی مقابل هرتابرلین، تیم آخر جدول، در دیدار روز یکشنبه، می‌تواند بار دیگر در صدر جدول بوندس‌لیگا جای بگیرد.
دورتموند در چهار دیدار باقی‌مانده‌اش سه دیدار خانگی مقابل وولفسبورگ، مونشن‌گلابدخ و ماینتس دارد و در هفته ما قبل آخر هم در خانه آگسبورگ بازی خواهد کرد.

این در حالی است که بایرن بعد از دیدار با هرتا، در چهار هفته باقی مانده به ترتیب به مصاف وردربرمن (خارج از خانه)، شالکه (خانگی)، لایپزیش (خانگی) و کلن (خارج از خانه) خواهد رفت. 

ویدئو: 299089

دیدگاه‌ها