کد خبر : 1933931 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 05:30 | 16.9K بازدید | 7 دیدگاه

ضربه که می‌زدیم، آب از چمن بلند می‌شد؛

بابایی: دو پنالتی صد در صد را برای‌مان نگرفتند

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید از اینکه داور برخورد او را با بازیکن فولاد خوزستان پنالتی نگرفته، شوکه شده است.

بابایی: دو پنالتی صد در صد را برای‌مان نگرفتند

به گزارش "ورزش‌سه"، نفت مسجد سلیمان با شکست یک بر صفر مقابل فولاد شرایط سختی پیدا کرد و حتی روی کاغذ هم شانس کمی برای بقا دارد. اسماعیل بابایی در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما برنامه ریزی خوبی برای این بازی کرده بودیم و خیلی هم خوب شروع کردیم. طبق گفته‌های سرمربی و کادرفنی پیش می‌رفتیم، ولی روی یک اشتباه بچه گانه گل خوردیم. البته که به نظرم داوری این بازی فاجعه بود و دو پنالتی صد درصد ما را نگرفتند. ضمن اینکه صحنه‌های ۵۰-۵۰ به سود فولاد سوت زده شد.
وی در ادامه با اشاره به برخوردی که با مدافع فولاد در محوطه جریمه این تیم داشت، بیان کرد: داوری این بازی طور خاصی بود. راحت می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما داور مانع این امر شد و یک صحنه هم که در محوطه جریمه قصد گذر از بازیکن حریف را داشتم، مدافع فولاد با زانو به زانوی من کوبید و از شدت درد افتادم. بعد از این صحنه مطمئن بودم داور پنالتی می‌گیرد، اما در کمال تعجب به من اشاره کرد که هیچ اتفاقی رخ نداده است. این صحنه خیلی عجیب و غریب بود. این بازی برای ما خیلی مهم بود، ولی هر چقدر تلاش کردیم نتوانستیم به بازی برگردیم.

1744341

این بازیکن درمورد شانس نفت مسجد سلیمان برای بقا عنوان کرد: صد درصد هنوز امیدوار به بقا هستیم. انسان همیشه به امید زنده است و ما هنوز شانس داریم. ضمن اینکه تیم خیلی خوبی داریم و همه تلاش خودمان را می‌کنیم که در لیگ بمانیم. امیدوارم همین اتفاق هم در پایان رخ بدهد.
وی در خصوص شرایط مالی توضیح داد: در مورد وضعیت مالی یکسری صحبت‌ها شده و قرار بود قبل از بازی فولاد درصدی برای ما واریز شود که رخ نداد، اما مدیران باشگاه قول‌هایی دادند که قبل بازی با سپاهان پرداختی داشته باشند و امیدوارم به وعده خود عمل کنند. از اول فصل تنها وعده و وعید شنیدیم و امیدوارم اینبار عمل کنند.
او ادامه داد: هواداران عزیز تیم مطمئن باشند در این ۳ بازی پایانی تمام تلاشمان را انجام دهیم و امیدوارم مدیران تیم هم پشت ما را خالی نکنند.
بابایی در پایان درمورد حواشی مربوط به زمین چمن افزود: طبق روال معمول قبل بازی‌ها کمی چمن را آب می‌دهند، اما در این دیدار به نظرم دو برابر استاندارد چمن را خیس کرده بودند و استوک ما خیس شده بود. طوری شده بود که موقع ضربه به توپ کاملاً آب از زمین بلند می‌شد. برخلاف شایعات که می‌گویند این کار کادر ما بوده، اما در پایان بازی کادر فنی تیم‌مان از این موضوع گلایه داشتند و این شایعه کاملا بی‌منطق است.

دیدگاه‌ها