کد خبر : 1933949 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 01:07 | 7.4K بازدید | 16 دیدگاه

سرود قهرمانی هواداران بوخوم برای بایرن!

بعد از توقف دورتموند در دیدار امشب مقابل بوخوم، هواداران میزبان از اینکه بار دیگر بایرن مونیخ به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شده است، ابراز خوشحالی کردند.

سرود قهرمانی هواداران بوخوم برای بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست هفته گذشته بایرن مونیخ مقابل ماینتس و پیروزی پرگل دورتموند مقابل آینتراخت فرانکفورت، زردها به صدر جدول بوندس‌لیگا صعود کردند و در فاصله 5 هفته تا پایان فصل، به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شدند اما شاگردان ادین ترزیچ خیلی زود این ابتکار عمل را با تساوی در دیدار امشب برابر بوخوم از دست دادند.

1868301

در شبی که دورتموند‌ها چند موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتند و یکی دو صحنه جنجالی هم در محوطه جریمه بوخوم رخ داد، در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند تا زردها دو امتیاز حساس دیگر را از دست بدهند.
اما اتفاق جالب در پایان بازی این بود که هواداران بوخوم که رابطه خوبی با طرفداران بایرن مونیخ دارند، با ابراز خوشحالی از توقف بایرن، این شعار را سر دادند:"فقط بایرن مونیخ قهرمان آلمان است."
بایرن مونیخ در یک دهه گذشته تنها قهرمان بوندس‌لیگا بوده و اگر شاگردان توخل در 5 هفته باقی مانده دچار لغزش نشوند، بار دیگر جام قهرمانی آلمان معروف به "مایستر شاله" را بالای سر خواهند برد.

دیدگاه‌ها