کد خبر : 1933978 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 11:28 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

هیچ اثری از قلی‌زاده در عکس‌ها نیست!

ستاره ایرانی کاسیم پاشا ترکیه دور از تمرینات گروهی تیمش است.

هیچ اثری از قلی‌زاده در عکس‌ها نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کاسیم پاشا در شرایطی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه اِریامان مقابل تیم رده دوازدهمی آنکاراگوچو قرار می‌گیرد و یکی از دیدارهای هفته سی و دوم سوپر لیگ ترکیه را برگزار می‌کند که علی قلی‌زاده برای پنجمین بازی پیاپی دور از لیست تیمش خواهد بود.

علی قلی‌زاده که در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه در ترکیب ابتدایی حضور داشت و پس از یک  نمایش موثر در دقیقه ۷۸ تعویض شد، از آن زمان تاکنون نتوانسته بازی کند و بخاطر آسیب دیدگی رقابت‌های ملی و باشگاهی را از دست داده که در دیدار برابر آنکاراگوچو این وضعیت برای او ادامه خواهد داشت.

این بازیکن ایرانی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه چهار بار به میدان رفته، قبل از فیفادی و در دیدار برابر عمرانیه اسپور برای نخستین بار به ترکیب کاسیم پاشا رسیده بود ولی پس از آن به علت مصدومیت در بازی تیم ملی و پارگی مینیسک که او را مورد عمل جراحی قرار داد، از میادین دور شد.

تمرینات گروهی کاسیم پاشا در حالی طی روزها و هفته‌های اخیر برگزار شده که هیچ تصویری از علی قلی‌زاده در آن به چشم نمی‌خورد و مشخص کرده مصدومیت او جدی است و اینکه گفته می‌شد شاید پس از یک ماه بتواند به میادین برگردد، درست نیست.

1868347

دیدگاه‌ها