کد خبر : 1934002 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 11:38 | 3.7K بازدید | 5 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: پاسخ مثبت لیائو به میلان

روزنامه‌های ورزشی ایتالیا امروز سوژه‌های متفاوتی را روی جلد برده‌اند: از تمدید قرارداد لیائو تا آمادگی ناپلی‌ها برای برگزاری جشن قهرمانی.

روزنامه‌های ایتالیا: پاسخ مثبت لیائو به میلان

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ایتالیا این هفته به اوج حساسیت رسیده و در صورت توقف لاتزیو مقابل اینتر و پیروزی ناپولی مقابل سالرنیتانا، قهرمان این فصل رقابت‌های سری A مشخص می‌شود.
در سمت دیگر سایر باشگاه‌های بزرگ از همین حالا به دنبال مشخص کردن سرنوشت ستاره‌هایشان هستند تا برای فصل آینده با قدرت بیشتری وارد کورس قهرمانی شوند.

1868356

روزنامه کوریره دلو اسپورت با تیتر "موندو ناپولی" از آمادگی ناپلی‌ها برای برگزاری یک جشن بزرگ برای اولین قهرمانی‌شان در سری A بعد از 33 سال خبر داد. همچنین این نشریه نگاهی داشته به دو دیدار حساس این هفته که بین تیم‌های شهر میلان و تیم‌های رُمی برگزار می‌شود.

1868358

"لیائو به میلان بله گفت" تیتر اصلی نشریه گاتزتا دلو اسپورت است که مذاکرات تمدید قرارداد روسونری با ستاره پرتغالی و پاسخ مثبت او اشاره دارد. این نشریه خبر داده که لیائو قرارداد 5 ساله جدیدی با میلان امضا می‌کند که براساس آن سالانه 7 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

1868360

نشریه توتو اسپورت با تیتر "ولاهوویچ و کیه‌زا، آینده یووه" از ادامه حضور این دو ستاره در این باشگاه با هر سناریویی خبر داده است. این نشریه ادعا کرده که چه یوونتوس در رقابت‌های اروپایی حضور داشته باشد یا نه و چه آلگری در این تیم بماند یا نه، کیه‌زا و ولاهوویچ ستاره‌های اصلی یووه در فصل آینده خواهند بود.

1868361

"احساس ویژه" تیتری است که نشریه ایل رومانیستا برای دیدار امروز رم مقابل میلان انتخاب کرده است. دو تیم با 56 امتیاز در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول سری A قرار دارند و نتیجه این دیدار می‌تواند تاثیر زیادی در جایگاه دو تیم در پایان فصل و کسب سهمیه چمپیونزلیگ داشته باشد.

دیدگاه‌ها