کد خبر : 1934027 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 12:50 | 22.5K بازدید | 17 دیدگاه

روزگار تلخ ستاره انگلیسی:

ناامیدی مطلق: دیگر لباس یونایتد را نخواهم پوشید!

میسون گرینوود تصور می‌کند که در آینده دیگر هرگز برای منچستریونایتد بازی نخواهد کرد.

ناامیدی مطلق: دیگر لباس یونایتد را نخواهم پوشید!

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرینوود، ملی پوش جوان و انگلیسی، در ماه‌های اخیر شرایط دشوار و عجیبی را تجربه کرده و به اتهامات تجاوز و آزار و اذیت نامزد خود مدت‌هاست که از میادین دور بوده است. البته در ماه فوریه بود که میسون گرین وود از این اتهامات مبرا شد، اما شرایط هنوز برای بازگشت این بازیکن فراهم نشده است. باشگاه منچستر یونایتد 12 ماه گذشته را صرف انجام تحقیقات داخلی کرده و هنوز اجازه بازی به میسون گرینوود نداده است. این مهاجم 15 ماه است که از فوتبال دور بوده و به نظر می‌رسد اصلا شرایط روحی مناسبی ندارد. حالا یکی از دوستان میسون گرین وود مدعی شد او دیگر امیدی به پوشیدن لباس یونایتد ندارد.

یک منبع نزدیک به میسون گرین وود به نشریه سان گفت: "خود میسون معتقد است که دوران حضورش در باشگاه منچستریونایتد به پایان رسیده و او دیگر شانسی برای بازی کردن با لباس این باشگاه ندارد. میسون در حال حاضر در خانه نشسته و نسبت به اتفاقات آینده خود بسیار ناراحت و ناامید است.

گرین وود امیدوار است این مشکلات حل شود او می‌خواهد خیلی زود به میادین فوتبال بازگردد، اما می‌داند که شرایطش بسیار پیچیده است و البته اتفاقاتی که در مدت اخیر رخ داده تقصیر خودش بوده است. گرین وود مصمم است دوباره فوتبال بازی کند، اما فکر نمی‌کند دیگر هرگز پیراهن یونایتد را در آینده دوباره بر تن کند."

دیدگاه‌ها