کد خبر : 1934042 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 14:25 | 5.6K بازدید | 17 دیدگاه

یک سال دیگر بازنشست می‌شوم

کیه‌لینی: روی برد اینتر در یورو دربی شرط می‌بندم

جورجو کیه‌لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا معتقد است اینتر با پیروزی برابر میلان راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد. او در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد.

کیه‌لینی: روی برد اینتر در یورو دربی شرط می‌بندم

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی پس از 18 سال بازی برای یوونتوس و فتح افتخارات فراوان، سال گذشته به لوس آنجلس اف سی پیوست تا سال‌های پایانی فوتبالش را در آمریکا سپری کند. کیه‌لینی همچنان فوتبال ایتالیا را با دقت دنبال می‌کند و خوشحال است که تیم‌های ایتالیایی امسال در لیگ قهرمانان خوش درخشیده اند.

1292993

کیه‌لینی در مورد بازی حساس اینتر و میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: «خوب است که دو تیم ایتالیایی در این مرحله هستند و قطعا یک تیم فینالیست نیز ایتالیایی خواهد بود. بازی نزدیکی خواهد شد و هر دو تیم تقریبا هم سطح هستند اما اگر بخواهم یک برنده را انتخاب کنم، اینتر است. فکر می‌کنم اینتر الان در فرم بهتری قرار دارد و در لیگ قهرمانان بسیار بهتر از سری آ بازی می‌کند. اگر قرار باشد در یورو دربی روی یک تیم شرط ببندم، آن تیم، اینتر خواهد بود.»

1792966

کیه‌لینی در مورد آینده خود گفت: «همچنان از فوتبال لذت می برم. البته فکر می‌کردم بتوانم چند سالی در لیگ آمریکا بازی کنم ولی اخیرا احساس کرده‌ام که بدنم دیگر مثل قبل جواب نمی‌دهد. تصورم این است که حداکثر یک سال دیگر بتوانم بازی کنم و سپس بازنشست خواهم شد. بعد از بازنشستگی هم دوست دارم وارد دنیای مربیگری شوم.»

کیه‌لینی در مورد رد پیشنهاد رئال گفت: «بله، من یک قدم با رئال فاصله داشتم ولی تصمیم گرفتم با یوونتوس تمدید کنم. دریافت پیشنهاد از تیمی مثل رئال مادرید واقعا غرورانگیز است ولی فکر می‌کنم سبک فوتبالم مناسب فوتبال اسپانیا نبود و به سرنوشت والتر ساموئل و فابیو کاناوارو دچار می‌شدم. من بیشتر مناسب فوتبال انگلیس بودم اما در این لیگ هم وقتی بالای 30 سال دارید، تطابق‌پذیری دشوار می‌شود.»

دیدگاه‌ها