کد خبر : 1934045 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 15:00 | 57.3K بازدید | 63 دیدگاه

8 مهاجم موردعلاقه لواندوفسکی: نه سوارز است و نه بنزما!

روبرت لواندوفسکی هشت مهاجم برتر و مورد علاقه خود که در لالیگا بازی کرده‌اند را انتخاب کرد و در این فهرست اثری از کریم بنزما و لوئیس سوارز دیده نمی‌شود.

8 مهاجم موردعلاقه لواندوفسکی: نه سوارز است و نه بنزما!

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در تابستان گذشته به بارسلونا پیوست و شروعی توفانی نیز داشت. او قبل از جام جهانی توانست در 12 بازی 13 گل برای بارسا در لالیگا بزند ولی در زمستان با افتی آشکار روبه‌رو شد و در این مدت توانسته تنها پنج گل بزند. با این وجود او همچنان آقای گل لالیگاست.

1839213

لوا در مصاحبه جدید خود وقتی با سوالی راجع به بهترین مهاجمان شماره 9 که در لالیگا به میدان رفته‌اند، روبه‌رو شد، از هشت مهاجم نام برد. نکته جالب اینکه پنج مهاجم سابقه بازی برای بارسا را داشته‌اند ولی اینکه او از سامی اتوئو، لوئیس سوارز و کریم بنزما نام نبرد نیز عجیب بود. سوارز و بنزما هر دو سابقه آقای گلی لالیگا را داشته‌اند و اتوئو چه در مایورکا و چه در بارسا گل‌های فراوانی به ثمر رساند. در فهرست او نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز دیده نمی‌شود چرا که آنها مهاجم نوک نیستند.

1794539

مهاجمان مورد علاقه لواندوفسکی که سابقه بازی در لالیگا را دارند به این شرح است: «آنتوان گریزمان، یاگو آسپاس، تیری آنری، داوید ویا، رونالدو نازاریو، سرخیو آگوئرو، دیه‌گو فورلان و لوئیس فابیانو.»

1553864

دیدگاه‌ها