کد خبر : 1934048 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 14:46 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

جدال برادران چلسی در بازی رم-میلان

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ ایتالیا، پیش‌بازی رم-میلان را با تمرکز روی تامی آبراهام و فیکایو توموری نوشت و آنها را «برادران چلسی» خواند.

جدال برادران چلسی در بازی رم-میلان

به گزارش "ورزش سه"، هر 2 بازیکن تیم ملی انگلیس در سال‌های اخیر از چلسی روانه سری آ شده‌اند.

اول توموری بود که بار سفر را به مقصد ایتالیا بست. او در ژانویه 2021 ابتدا به صورت قرضی به میلان پیوست و روسونری در پایان فصل، قرارداد او را دایمی کرد.
آبراهام در تابستان 2021 در ازای 40 میلیون یورو از چلسی به رم رفت. لندنی‌ها هنوز هم این گزینه را دارند که این مهاجم ملی‌پوش را در پایان فصل در ازای 80 میلیون یورو پس بگیرند.

آنها امروز در ورزشگاه المپیکو شهر رم روبروی هم خواهند ایستاد. توموری قطعا در ترکیب ثابت خواهد بود اما احتمال دارد آبراهام بازی را از روی نیمکت شروع کند و در نیمه دوم به زمین برود.

گاتزتا در شماره امروزش نوشت: «این دو وقتی بچه بودند، کنار هم بازی می‌کردند و شاید رویای این را داشتند که در کنار هم یک روز دست به کارهای بزرگ بزنند.»

توموری و آبراهام تنها 7 سال داشتند که به آکادمی چلسی ملحق شدند. آنها کار را در تیم زیر 8 ساله‌ها شروع کردند و در تمام رده‌های سنی برای باشگاه به زمین رفتند. در نهایت، در کنار هم 2 بار قهرمان لیگ جوانان شدند و اولین بازیشان در لیگ برتر را در سال 2016 انجام دادند. آبراهام نخستین بازیش در لیگ برتر را جلوی لیورپول انجام داد و 4 روز بعد توموری در مسابقه خانگی برابر لستر به زمین رفت.

این 2 تابستان گذشته همراه با اولا آینا، مدافع آخر تورینو و همبازی سابق‌شان در چلسی به تعطیلات رفتند. 

رم و میلان هر دو 56 امتیازی هستند و هر تیمی که در بازی امروز برنده از زمین خارج شود، رده چهارم و آخرین سهمیه لیگ قهرمانان را در چنگ خواهد داشت.

دیدگاه‌ها