کد خبر : 1934094 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 18:20 | 22.6K بازدید | 15 دیدگاه

گری نویل:

پوچتینو چلسی را به روزهای اوجش برمی‌گرداند!

گری نویل می‌گوید مائوریسیو پوچتینو در صورت انتخاب شدن به عنوان سرمربی چلسی با توجه به بازیکنانی که در اختیار می‌گیرد فصل بعد نتایج درخشانی به دست خواهد آورد.

پوچتینو چلسی را به روزهای اوجش برمی‌گرداند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با اینکه به استخدام مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی دائمی خود نزدیک به نظر می‌رسد ولی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد که این روزها به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می‌کند، حمایت قاطع خود را از این مربی آرژانتینی اعلام کرد و گفت سرمربی سابق تاتنهام با توجه به بازیکنانی که در اختیار خواهد داشت چلسی را به یک تیم بزرگ و ترسناک تبدیل خواهد کرد.

1868508

نویل در این باره گفت: "پوچتینو به نظر من مربی خیلی بااستعدادی است. چلسی فصل آینده می‌تواند همه ما را حسابی غافلگیر کند. پوچتینو می‌تواند اوضاع آن باشگاه را روبه‌راه کند چون هم اراده لازم برای این کار را دارد، هم شخصیتی دارد که همه دوستش خواهند داشت و هم بازیکنانی دارد که هم باکیفیت هستند و هم برای او احترام خیلی زیادی قائل خواهند بود."

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه گفت: "پوچه به نظر من فصل آینده درخشان کار خواهد کرد. مشکل چلسی این است که در حال حاضر پشت صحنه اتفاقات ریز و درشت زیادی می‌افتد که روی تیم هم تاثیر می‌گذارد ولی او کسی است که می‌تواند همه این مشکلات را حل کند تا تیمش به آرامش برسد. بازیکن‌هایی که چلسی دارد برای فوتبال مد نظر پوچتینو عالی هستند. بازیکنانی بااستعداد و جوان که فقط باید کسی بالای سرشان باشد که به آنها جهت بدهد."

چلسی در فصل جاری با کابوسی بزرگ روبه‌رو بوده و تاد بولی و بهداد اقبالی، مالکان جدید باشگاه، در بدو ورود به چلسی همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با بحران هستند. این در حالی است که مالکان چلسی در این فصل مبالغی نجومی برای خرید بازیکنان جدید هزینه کردند. 

1868509
 

دیدگاه‌ها