کد خبر : 1934109 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 18:41 | 5.3K بازدید | 5 دیدگاه

اسپالتی: لازم نیست جواب ساری و آلگری را بدهم

لوچانو اسپالتی، مربی ناپولی، در آستانه قهرمانی تیمش سعی کرد از جنجال آفرینی دوری کند و حتی گفت، لازم نیست جواب ساری و آلگری را بدهد.

اسپالتی: لازم نیست جواب ساری و آلگری را بدهم

به گزارش"ورزش سه"، اگر ناپولی فردا بتواند سالرنیتانا را شکست دهد و لاتزیو هم جلوی اینتر امتیاز از دست بدهد، آن وقت ناپلی‌ها برای اولین بار بعد از 3 دهه قهرمان ایتالیا خواهند شد.
بازی ناپولی با سالرنیتانا ابتدا قرار بود امروز برگزار شود اما به دلایل امنیتی یک روز عقب افتاد و به بعد از مسابقه لاتزیو و اینتر منتقل شد تا اگر اوضاع بر وفق مرادشان پیش رفت، بلافاصله جشن قهرمانی را برپا کنند.

در نشست خبری، اولین سوال از اسپالتی در این باره بود که اوضاع تیم از زمان برد برابر یوونتوس چقدر تغییر کرده؟ «مدت مدیدی است که می‌دانیم در چه مسیری حرکت می‌کنیم. ما تا جایی که لازم باشد، مسیرمان را ادامه می‌دهیم و بعد هم یک سری چیزها فراتر از ما هستند و کنترل‌شان را در اختیار نداریم. مشکلی نیست که توسط چیزهای دیگر کنترل شویم، خودمان را با شرایط جدید وفق می‌دهیم اما آماده برگزاری بازی خواهیم بود. به هر صورت، امروز با تمام قوا آماده بودیم، بگذارید فقط بازی کنیم.»
از مربی ناپولی پرسیده شد در ساعات منتهی به قهرمانی تیم چه احساسی دارد؟ «خیلی وقت است که می‌خواستیم این شب‌ها را تجربه کنیم. باید این شب‌ها را مثل همیشه رد کنیم، یعنی به روشنی بدانیم می‌خواهیم در زمین چه کار کنیم و آماده رسیدن به آنجا شویم.»

1852747

یکی از خبرنگاران نظر اسپالتی را درباره عقب افتادن بازی و تاثیر آن بر لاتزیو و سالرنیتانا پرسید. مربی آبی‌ها جواب داد: «بردن اسکودتو را به تقدیر نمی‌سپاریم. در عین حال می خواهیم آنهایی را که با نفس حبس شده ساعت‌ها در فرودگاه منتظر می‌مانند یا در خیابان هستند تا فقط رد شدن اتوبوس آتزوری را ببینند، خوشحال کنیم.»

او ادامه داد: «در هر حال، با انگیزه‌ای که صبح دیدم، به این نتیجه رسیدم که بازی خودمان را انجام خواهیم داد؛ نمی‌دانم این کافی است یا نه، چون با حریف قدرتمندی روبه‌رو خواهیم شد، آنها 8 بازی است که نباخته‌اند. سوسا را هم خیلی خوب می‌شناسم. با هم یک مسافرت هم رفته‌ایم. او کسی  است که حرفش را در زمین می‌زند. از بیرون که نگاه می‌کنی، آنها باشگاهی به نظر می‌رسند که پروژه‌شان برای آینده است.»
آلگری و ساری درباره ناپولی حرف زده‌اند. ساری درباره عقب انداختن جشن قهرمانی ناپولی حرف زده و آلگری هم موفقیت آنها را چندان جدی نگرفته. اسپالتی گفت: «نمی‌دانم، لازم نیست به حرف‌های ساری یا آلگری جواب بدهم. ما به هواداران فکر می‌کنیم، به اینکه بازی یک گروه بازیکن جدی را ببینند و راضی شوند.»

دیدگاه‌ها