کد خبر : 1934131 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 20:34 | 6.2K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت مرادمند با کلین‌شیت ۱۲۰ دقیقه‌ای

مدافع میانی استقلال در بازگشت به ترکیب این تیم روز خوبی را پشت سر گذاشت و در نهایت صعود به مرحله بعدی را جشن گرفت.

بازگشت مرادمند با کلین‌شیت ۱۲۰ دقیقه‌ای

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در دیداری که تصور می‌شد دردسر چندانی برای صعود در جم پیش‌رو نداشته باشد، در نهایت به‌سختی از سد حریف خود عبور کرد.

شاید اگر پنالتی دقایق ابتدایی محمد محبی به‌جای بالای دروازه، به گل تبدیل می‌شد و سینکی را تسلیم می‌کرد، آن‌ها اوضاع متفاوتی را دنبال می‌کردند. اما هر چه از بازی گذشت، آبی‌ها علی‌رغم ایجاد موقعیت، با استرس بیشتری بازی را دنبال می‌کردند و حریف نیز با خودباوری نیم‌نگاهی به دروازه آبی‌ها داشت.

1868619

ساپینتو بعد از شکست تیمش در دربی، با تغییراتی در ترکیب، تیمش را مهیای این بازی کرده بود که مهم‌ترین این تغییرات را می‌توان حضور محمدحسین مرادمند در قلب دفاع به‌جای عارف غلامی عنوان کرد. مدافع باتجربه استقلال که پیش از این نیز توانسته بود اعتماد مربی پرتغالی تیمش را جلب کند، در ۱۲۰ دقیقه‌ای که برابر حریف دسته‌اولی به میدان رفت، توانست رهبری خوبی از خود به جا بگذارد و یک نیمه با رابسون و یک نیمه نیز با زوج روزبه چشمی موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه استقلال شدند تا آن‌ها اکنون به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه یافته و تنها دو گام با دستیابی به جام فاصله داشته باشند.

مرادمند امیدوار است با نمایش موفق و ۱۲۰ دقیقه‌ای خود در این جدال، بار دیگر شانس همراهی تیمش را به دست بیاورد و باید دید ساپینتو در ادامه فصل چه تصمیمی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها