کد خبر : 1934132 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 20:45 | 64.6K بازدید | 20 دیدگاه

وقتی رضاوند و چشمی ساپینتو را زمین زدند (عکس)

استقلال در شرایطی موفق به شکست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تک گل سعید مهری شد که موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

وقتی رضاوند و چشمی ساپینتو را زمین زدند (عکس)

به گزارش "ورزش ‌سه"، سرانجام بازی سخت استقلال در ورزشگاه تختی جم که می‌توانست خیلی راحت‌تر از این‌ها برای استقلال تمام شود، با تک گل سعید مهری در نیمه اول وقت‌های اضافی به پایان رسید و شاگردان ساپینتو به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کردند، اما این مربی پرتغالی برای چشیدن طعم این پیروزی سختی خیلی زیادی متحمل شد.
اما اوج حرص خوردن ساپینتو زمانی بود که در دقیقه 6+90 بازیکنان استقلال موقعیت بسیار خوبی را برای تمام کردن بازی در وقت‌های قانونی روی ارسال خوب سعید مهری از سمت چپ خط دفاعی پارس جنوبی جم به دست آوردند.

ویدئو: 299180

این ارسال در محوطه شش قدم در حالی که پیمان بابائی هم برای زدن ضربه آکروباتیک به هوا بلند شده بود، با ضربه سر آرش رضاوند به سمت دروازه روزبه سینکی زده شد، که سنگربان پارس جنوبی جم با واکنش بسیار خوب خود مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. البته این فرصت در ریباند همچنان برای استقلالی‌ها و این بار روزبه چشمی، وجود داشت تا دروازه تیم میزبان را باز کنند، اما تکل بازیکن ملی‌پوش آبی‌ها خیلی دقیق نبود و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد، تا یکی دیگر از موقعیت‌های پرشمار شاگردان ساپینتو در این مسابقه از دست برود.

اما در حالی که بازیکنان استقلال در حال از دست دادن این موقعیت بودند، ساپینتو در کنار زمین در تلاش برای شبیه‌سازی آن بود، که تعادل خود را از دست داد و به زمین افتاد، تا برای ثانیه‌هایی از دنبال کردن جریان مسابقه بازبماند و با کمک سایر اعضای نیمکت از زمین بلند شود.

1868629
1868624
1868630

دیدگاه‌ها