کد خبر : 1934156 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 22:40 | 9.8K بازدید | 12 دیدگاه

اتهام پیولی به تیم مورینیو: دفاع اتوبوسی!

استفانو پیولی معتقد است که میلان با وجود فرار از شکست در ثانیه‌های پایانی استحقاق نتیجه بهتری را داشت.

اتهام پیولی به تیم مورینیو: دفاع اتوبوسی!

به گزارش "ورزش سه"، رم و میلان در یک بازی هیجان‌انگیز به تساوی یک–یک رسیدند. بازی تا دقیقه 90 گلی نداشت، تا اینکه تامی آبراهام در دقیقه 3+90 برای رم گل زد اما الکسی سلماکرز در دقیقه 7+90 این گل را جبران کرد. با این وجود استفانو پیولی معتقد است که تیمش استحقاق نتیجه بهتری داشت و رم بسیار دفاعی بازی کرد.

او در پایان بازی با رم گفت: "بازی بدی انجام ندادیم، اما مطمئنا واکنش‌های درستی در لحظات حساس نداشتیم. ما بازی را کنترل کردیم، ابتکار عمل را در دست گرفتیم اما از موقعیت‌هایی که در یک سوم پایانی ایجاد کردیم درست استفاده نکردیم. باید کمی اراده، دقت و تمرکز بیشتری از خود به خرج می‌دادیم. می‌دانستیم که رم در خانه خیلی کم گل می‌خورد و هر چه از زمان بازی می‌گذشت، کار هم سخت‌تر می‌شد."

1868741

سرمربی میلان از نتیجه راضی نیست، چرا که تیمش دو امتیاز حساس در کورس کسب سهمیه از دست داد: "این نتیجه‌ای نیست که ما می‌خواستیم. من به پیروزی تیمم ایمان داشتم، چون در شرایط خوبی هستیم. اما در لحظاتی از بازی حتی امکان داشت نتیجه بدتری رقم بخورد. بازی عجیبی بود که فکر می‌کنم 106 دقیقه طول کشید. توقف و شروع مجددهای متعدد کار را سخت کرده بود و نمی‌شد به راحتی توپ را به جریان انداخت."

سرمربی میلان با انتقاد از دفاع اتوبوسی حریف گفت: "رم 5 نفره دفاع می‌کرد. البته ما هم توپ را به اندازه کافی سریع جابجا نکردیم و به جای پیدا کردن روزنه‌های نفوذ، سعی داشتیم توپ را به کناره‌ها ببریم. خوب شروع کردیم، اما وقتی همه پشت توپ دفاع می‌کنند، پیدا کردن فضا خیلی دشوار می‌شود. برای یک بازی زیبا شما به دو تیم نیاز دارید تا نوع خاصی از فوتبال را بازی کنند و وقفه‌های بسیار کمتری نسبت به آنچه امروز دیدیم داشته باشید. ما بارها توپ را از دست دادیم و آنقدرها هم سریع سازماندهی نشدیم که فضاهای جدید ایجاد کنیم. متاسفانه فقط یک امتیاز گرفتیم. با این وجود با همه توان برای برد جنگیدیم."

ژوزه مورینیو بعد از بازی گفت: "این دو امتیاز برای رم از دست رفت." که پیولی در واکنش به آن گفت: "برای ما هم همین‌طور است، بنابراین هر دو تیم امروز عصر ناراضی به خانه می‌روند."

1868743

میلان در کنار جنگ سهمیه چمپیونزلیگ سال آینده باید در نیمه نهایی همین مسابقات در فصل جاری مقابل اینتر به میدان برود. پیولی در مورد برنامه فشرده تیمش گفت: "ما طی 21 روز 7 بازی انجام می‌دهیم. امتیازات زیادی برای کسب کردن وجود دارد، اما همه تیم‌ها مشکلاتی دارند. به خصوص تیم‌هایی که هنوز در اروپا حضور دارند. با این وجود باید با توان بیشتری برای سهمیه تلاش کنیم."

رافائل لیائو امشب درخشش قابل توجهی داشت و یک پاس گل هم داد. با این وجود پیولی به اندازه کافی از او راضی نیست: "او چند حرکت خوب داشت، اما در نیمه اول می‌توانست به جای تلاش برای گل زدن پاس بدهد. او می‌توانست بیشتر با تئو کار کند. بدیهی است که لیائو بازیکن مهمی برای ما به حساب می‌آید به ویژه مقابل تیم‌هایی که مثل رم فشرده دفاع می‌کنند."

دیدگاه‌ها