کد: 193416409 اردیبهشت 1402 ساعت 23:1128.6K بازدید

نمی‌دانیم از این وضعیت به کجا شکایت کنیم

باشگاه استقلال: باز هم پنالتی‌مان را نگرفتند!

باشگاه استقلال اعلام کرد در بازی با پارس جنوبی نیز یک پنالتی این تیم نادیده گرفته شده است.
باشگاه استقلال: باز هم پنالتی‌مان را نگرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که استقلالی‌ها در بازی با پارس جنوبی جم صاحب یک ضربه پنالتی شدند و آن را از دست دادند، حالا مسئولان این باشگاه مدعی شده‌اند که یک پنالتی این تیم نادیده گرفته شده است.

باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی از صحنه برخورد توپ به دست بازیکن پارس جنوبی مدعی شده که خطای پنالتی را داور به اشتباه اعلام نکرده است.

باشگاه استقلال در این خصوص نوشت: «در ادامه سریال بی‌پایان اشتباهات داوری علیه استقلال، جدا از سایر اشتباهاتی که توسط داور انجام گرفت، امروز هم یک پنالتی واضح برای استقلال گرفته نشد و طبق معمول این پنالتی از دید داور پنهان ماند.»

استقلالی‌ها در خط آخر اطلاعیه خود آورده‌اند: «واقعا نمی‌دانیم باید به کجا از این وضعیت داوری شکایت ببریم.»

اشاره باشگاه استقلال به دقیقه 34 این مسابقه است؛ جایی که مهاجم استقلال به توپ به قصد ارسال ضربه زد و توپ به دست مدافع پارس جنوبی برخورد کرد، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
0اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار