کد خبر : 1934172 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 23:49 | 53.3K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره بارسا یک ستاره بداخلاق برزیلی است! (عکس)

سومین گل بارسلونا در مسابقه برابر رئال بتیس روی پاس سرجیو بوسکتس و ضربه رافینیا به ثمر رسید.

ستاره بارسا یک ستاره بداخلاق برزیلی است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و دوم لالیگا بارسلونای صدرنشین در خانه میزبان رئال بتیس است و نیمه نخست این بازی با برتری 3 بر صفر به سود آبی اناری پوشان به پایان رسید.

بارسلونا در نیمه نخست توسط آندریاس کریستنسن و روبرت لواندوفسکی به گل رسید و رافینیا آخرین گلزن بارسلونا در این مسابقه بود. گفتنی است اولین گل این بازی روی پاس او به ثمر رسید.

در دقیقه 39 سرجیو بوسکتس توپی که بازیکنان بتیس اعتقاد داشتند از خط عبور کرده و باید پرتاب اوت اعلام شود را در اختیار گرفت و با دید مناسب بین مدافعان حریف فضایی برای ایجاد موقعیت پیدا کرد.

1868792

ارسال تند و تیز کاپیتان بارسا در محوطه جریمه ابتدا با پای راست رافینیا کنترل شد و او با پای چپ و دومین لمس، توپ را از بالای دستان روی سیلوا عبور داد تا سومین گلزن این بازی باشد.

این گل چند دقیقه مورد بررسی سیستم کمک داور ویدیویی قرار گرفت که در نهایت دقیقه 42 داور دستور به آغاز بازی از میانه میدان داد و گل مورد پذیرش قرار گرفت.

1868790
1868791

رافینیا این فصل طی 30 بازی در لالیگا به میدان رفته که 6 گل و 6 پاس گل به نام خودش ثبت کرده است. بازیکن برزیلی در بازی دو هفته پیش برابر اتلتیکومادرید هم پاس گل ارسال کرده بود.

او در بازی دو هفته پیش مقابل ختافه سه دقیقه مانده به پایان بازی با نظر ژاوی از بازی خارج و با پابلو توره جوان تعویض شد. این تعویض به مذاق او خوش نیامد و با عصبانیت به تصمیم سرمربی واکنش نشان داد. با این وجود او در همان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و برابر اتلتیکومادرید هم این عنوان را به دست آورد. اکنون رافینیا برخلاف اتفاقاتی که می‌توانست حواشی زیادی ایجاد کند طی دو بازی اخیر مورد اعتماد ژاوی بوده و در ترکیب بارسلونا عملکرد مناسبی برجای گذاشته است.

ویدئو: 299237

دیدگاه‌ها