کد خبر : 1934185 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 04:30 | 27K بازدید | 37 دیدگاه

عیدی: سپاهان قهرمان بود، ملوان نگذاشت!

مدافع ملوان می‌گوید امسال سال بقای این تیم بود و فصول بعدی قایقران‌های فوتبال ایران متفاوت‌تر دنبال خواهد شد.

عیدی: سپاهان قهرمان بود، ملوان نگذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، تساوی ملوان مقابل سپاهان همچنان محل بحث و نقل است. مسابقه‌ای با یک پایان عجیب برای صدرنشین سابق لیگ. مجید عیدی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و با توجه به اینکه شرایط بالا جدول حساس شده سپاهان سپاهانی‌ها فقط برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودند. دیدید که چه فشاری روی گل ما گذاشتند و چقدر موقعیت خلق کردند که همین موضوع امتیاز ما را باارزش‌تر می‌کند.

عیدی در ادامه گفت: سپاهان همه جور بازیکن داشت و واقعا تیم خوبی بود. تیمی که حقش است قهرمان شود اما اگر ملوان می‌گذاشت!

این بازیکن در خصوص اینکه جو ورزشگاه رویشان تاثیر گذاشته بود یا خیر گفت: جو فوق العاده‌ای در ورزشگاه بود و همین به زیبایی بازی کمک کرد. جا دارد از هوادران عزیزمان که در ورزشگاه ما را تنها نگذاشتند و کنارمان بودند تشکر کنم. خدا را شکر که خوشحال به انزلی برگشتند. امیدوارم همه در کنار هم از فوتبال لذت ببریم و شاهد حضور بانوان عزیزمان هم در ورزشگاه باشیم.

عیدی در خصوص عدم پیروزی در ۹ هفته اخیر افزود: تیم ما روند نزولی و صعودی زیادی را در این فصل تجربه کرد اما با تدابیر کادرفنی، مدیریت و تلاش بازیکنان توانستیم نتایج قابل قبولی بگیریم و خیلی از بازی‌ها شایسته پیروزی بودیم که رقم نخورد. ملوان بعد از چندسال دوباره به لیگ برتر برگشته، به نظرم این فصل سال ماندن تیم بود و مطمئنا سال آینده ملوانی متفاوت‌تر از این فصل خواهید دید.

دیدگاه‌ها