کد خبر : 1934187 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 05:30 | 54.6K بازدید | 14 دیدگاه

کریم‌زاده: چهارمی حداقل حق ماست

فیلم سیو حامد لک دست به دست می‌شود!

وینگر مس رفسنجان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است، گرچه این تیم رقابت تنگاتنگی با تراکتور و گل گهر دارد.

فیلم سیو حامد لک دست به دست می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان دربی کرمان را به سود خود تمام کرد و همتای خود را با یک گل خورده راهی خانه کرد.

محمدحسین کریم زاده در این خصوص به خبرنگار ما گفت: کرمانی‌ها به تیم‌های مس‌شان معروفند و خب از بخت بد مس آنها درشرایطی به ما خوردند که باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. حرف و حدیث هم قبل این بازی زیاد بود اما کرمان و رفسنجان فیرپلی را معنا کردند.

او درباره حساسیت‌های بازی هم گفت: بالاخره مسابقه سختی بود. مس تیم سختکوش و دونده و جوانی است . در یک صحنه داور  یک هند پشت ۱۸ گرفت که به سینه بازیکن ما خورده بود که دیدید چه اعتراضی شد. البته حق با ما بود. بعد هم دیدیم که داور ده دقیقه وقت اضافی گرفته اما بازهم ما بازی را بردیم. آنهم بدون گل خورده . ما گلر های خیلی خوبی داریم مخصوصا حامد لک که از بهترین گلر های ایران و گلر خوب و مطمئنی است. من واقعا در یک صحنه که توپ را از گل بیرون کشید کیف کردم. دوستانم هم از آن روز این صحنه را برایم می‌فرستند...

این بازیکن در خصوص مصدومیتش توضیح داد: اولش همه ترسیدیم. در دقیقه ۴۰ بازی بود که از درد زیاد پا نتوانستم ادامه بدهم الان خدا را شکر اوضاعم بد نیست و بهترم. همچنان دارم درمان را ادامه می‌دهم تا سه چهار  روز دیگر‌ تمریناتم را شروع کنم.

کریم‌‌زاده در پایان در مورد جایگاهشان در جدول افزود: ما دنبال چهارمی هستیم و شاید هم آسیایی شدیم. واقعا حق تیم ماست که امسال خیلی پای داوری سوخت داده. ما واقعا شایسته جایگاه بهتری بوده‌ایم.

دیدگاه‌ها