کد خبر : 1934218 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 08:20 | 5.2K بازدید | 4 دیدگاه

باهنر: سرنوشت صعود دست خود مس است

یونس باهنر، مدیر تیم فوتبال مس سونگون، نسبت به صعود این تیم به لیگ یک در اولین فصل تیم‌داری ابراز امیدواری کرد.

باهنر: سرنوشت صعود دست خود مس است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس سونگون ورزقان امروز در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم میهمان ایمان سبز شیراز است. این تیم در فاصله دو بازی تا پایان مسابقات 3 امتیاز از فولاد نوین اهواز بیشتر دارد و امیدوار است با حفظ همین فاصله در اولین سال تاسیس خود جشن صعود به لیگ یک را برگزار کند.

یونس باهنر، مدیر تیم فوتبال مس، با مطلوب دانستن شرایط نارنجی‌پوشان گفت: هفته گذشته یک برد بسیار مهم مقابل نود کسب کردیم و حالا با روحیه‌ای خوب آماده می‌شویم تا با هر سه امتیاز شیراز را ترک کنیم.

او ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم و به امید خدا و طبق نظر کادر فنی، تیم کاملا آماده بازی فرداست و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. از طرف اعضای تیم از رسول خطیبی هم تشکر می‌کنیم که در این سفر همراه ما بودند. حضور و حمایت‌های ایشان قوت قلب بزرگی برای بچه‌هاست.

مدیر تیم فوتبال مس سونگون  در مورد بخت صعود این تیم به لیگ یک گفت: خدا را شاکرم که در هفته‌های پایانی با توجه به نتایجی که در طول فصل کسب کردیم سرنوشت صعود دست خودمان است و تلاش می‌کنیم با کسب دو نتیجه خوب در دو بازی باقی‌مانده پاسخ شایسته‌ای به حمایت‌های مجموعه ملی مس، مجتمع مس سونگون و مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان بدهیم.

باهنر تاکید کرد: سال‌ها در این فوتبال بودیم و به خوبی می‌دانیم که اگر از یک تیم در طول فصل حمایت کافی و مدام صورت نگیرد موفقیتی حاصل نخواهد شد. از شخص دکتر رستمی که در طول این فصل شاهد حمایت‌های بی‌نظیرشان بودیم صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم با قطعی کردن صعودمان این حمایت‌ها را به شایسته‌ترین شکل ممکن پاسخ دهیم و دل هواداران خطه آذربایجان را هم شاد کنیم.

دیدگاه‌ها