کد خبر : 1934225 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 08:55 | 29.8K بازدید | 3 دیدگاه

استراحت ترسناک ستاره ژاپنی برای یونایتد

برایتون در حالی با شش گل ولوز را شکست داد که کائورو میتوما از روی نیمکت نمایش تیمش را تماشا کرد.

استراحت ترسناک ستاره ژاپنی برای یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی شگفت‌انگیز برایتون در شبی رقم خورد که کائورو میتوما، وینگر ژاپنی تیم برایتون، ۵۶ دقیقه روی نیمکت حضور داشت و سپس وارد زمین شد.

بعد از ورود او برایتون تنها یک گل دیگر به ثمر رساند و در سایر دقایق بازی، نمایش حریف را کنترل کرد و بدون گل خورده از زمین بیرون آمد.

میتوما در این بازی یک موقعیت خلق کرد، یک شوت به دروازه داشت، دو دریبل زد و دو تکل موفق هم به ثبت رساند تا باوجود فرصت کمتر، آمار قابل قبولی داشته باشد.

1868883

با این حال نیمکت‌نشینی ستاره ژاپنی در آستانه بازی منچستریونایتد، مورد توجه هواداران شیاطین سرخ نیز قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: ما هفته بعد با برایتون بازی داریم، تیمی که به میتوما، مک آلیستر و کایسدو استراحت داده است.

1868884

هراس شیاطین سرخ از سه بازیکن برایتون است که بازی را از روی نیمکت آغاز کردند و با استراحت مناسب پای به این دیدار خواهند گذاشت.

آینده میتوما نیز یکی از سوالاتی بود که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مورد توجه خبرنگاران قرار داشت. روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال گفت: «برای میتوما و برای باشگاه بهتر است که او یک سال دیگر اینجا بماند.»

دیدگاه‌ها