کد خبر : 1934233 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 09:32 | 15.5K بازدید | 9 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: بنزما همه چیز را می‌خواهد

عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به عملکرد بارسلونا و رئال مادرید در شب گذشته اشاره دارند.

روزنامه‌های اسپانیا: بنزما همه چیز را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا شب گذشته برگزار شد که تیم‎‌های رئال مادرید و بارسلونا موفق شدند از سد حریفانشان بگذرند.

رئال مادرید در دیدار خانگی برابر آلمریا با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و این بازی با هت‌تریک کریم بنزما و گلزنی رودریگوی برزیلی همراه بود.

بارسلونا مقابل رئال بتیس به برتری 4 بر صفر دست پیدا کرد و فاصله با شاگردان کارلو آنچلوتی را روی عدد 11 نگه داشت. نکته جالب این مسابقه رکوردشکنی لامین یامال 15 ساله به عنوان جوان‌ترین بازیکن بارسلونا در تاریخ مسابقات لالیگا بود.

روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به عملکرد رئال و پدیده جوان بارسلونا اشاره کرده‌اند:

1868903

کریم بنزما با سه گل در بازی دیشب از هوگو سانچز گذشت و با 236 گل در رده چهارمین گلزن برتر لالیگا قرار گرفت. روزنامه مارکا با عنوان"او جام(حذفی)، لیگ قهرمانان، پیچیچی می‌خواهد" از این بازیکن فرانسوی تمجید کرده است. او با 17 گل زده تنها 2 گل با روبرت لواندوفسکی به عنوان برترین گلزن فصل جاری لالیگا فاصله دارد.

1868899

رودریگوی برزیلی در جریان برتری مقابل آلمریا یک گل زد و یک پاس دیدنی هم به کریم بنزما داد که روزنامه آ.س برای تمجید از این بازیکن عنوان "رودریگو خارق العاده است" بهره برد.

1868900

روزنامه موندودیپورتیوو با انتشار تصویری از یامال پیش از تعویض با گاوی در کنار ژاوی هرناندز از عنوان "یامال تاریخی" برای اولین بازی نوجوان 15 ساله با پیراهن بارسلونا استفاده کرده است.

1868901

نشریه اسپورت هم تیتر اصلی‌اش را به پیروزی پرگل بارسا مقابل بتیس اختصاص داده و تیتر زده:"یک شب بی‌نقص". این نشریه همچنین از پیروزی پرگل رئال مقابل آلمریا و اعتراض‌های تمام‌نشدنی وینیسیوس خبر داد.

دیدگاه‌ها