کد خبر : 1934247 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 11:06 | 13K بازدید | 7 دیدگاه

بهترین روز سرمربیگری امید روانخواه

پارس جم با این مربی شاید دوباره لیگ برتر

پارس جنوبی دیروز در حالی در مرحله یک چهارم نهایی در برابر استقلال یک بر صفر شکست خورد که نمایش امیدوار کننده ای داشت و بازنده ای سربلند بود.

پارس جم با این مربی شاید دوباره لیگ برتر

به گزازش "ورزش سه"، امید رضا روانخواه، سرمربی تیم پارس جنوبی جم پیش از بازی با استقلال به جای شکست آبی پوشان از نمایش خوب تیمش در این بازی حرف زد و اینکه می‌خواهند در این بازی با فوتبال خوب شخصیت بگیرند و در ادامه مسیر برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند و این چنین هم شد. به نظر این نمایش و این بازی هم امید رضا روانخواه را به آینده پارس جنوبی جم امیدوار کرد و هم مردم فوتبالدوست شهر.

پارس جنوبی پیش از این به همراه مهدی تارتار قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد و حتی در اولین فصل حضور در لیگ برتر با وجود مشکلات مالی به عنوان یکی از تیم‌های بالانشین به کار خود پایان داد. یک مصوبه عجیب در ادامه اجازه نداد آب خوش از گلوی پارسی‌ها پایین رود. اینکه با صعود تیم به لیگ برتر مدیران اجازه ندارند برای پارس هزینه کنند، چون هزینه برای ورزش قهرمانی ممنوع است، در حالی که لیگ یک هم ورزش قهرمانی است و تیم پارس جنوبی جم اکنون هم برای قهرمانی در لیگ یک تلاش می‌کند. قانونی که هر مدیری دیروز و دیشب شکوه حضور مردم جمع و شهرهای اطراف در در استادیوم تختی می دید، تحت تاثیر قرار می‌گرفت و به نظر برای لغو آن تلاش می‌کرد. چرا که قوانین باید به شور و نشاط اجتماعی کمک کند نه اینکه علیه شور و نشاط باشد.

1868932

پارسی‌ها در بازی دیروز پا به پای استقلالی‌ها دویدند. پاس دادند. موقعیت ایجاد کردند. عقب نکشیدند و مقاومت جانانه ای داشتند. از همه مهمتر اینکه سعی نکردند با تجمع بیش از اندازه در محوطه جریمه فقط دفاع کنند. پرس از بالا آنها در بسیاری از دقایق بازی شجاعانه بود و حتی گردش توپ استقلال را مختل می‎‌کرد. این نوع بازی شجاعانه حتی از سوی برخی از تیم‌های بزرگ هم در برابر استقلال دیده نشد. پارس جنوبی در دسته اول هم این گونه بازی کند، بدون شک بازگشت زودهنگامی به لیگ برتر خواهد داشت و این بار حتی می‌تواند در لیگ برتر هم نمایش‌های شایسته ای باشد. به این خاطر که در مصاف با استقلال، پارس جنوبی به سبک تیم‌های لیگ برتری بازی کرد تا جایی که ریکاردو ساپینتو هم تیم پارس جنوبی را تحسین کرد.
 

عکس: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها