کد خبر : 1934249 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 11:08 | 13.7K بازدید | 13 دیدگاه

از روی نیمکت بلند شدند و تیم صعود کرد

پایان روزهای سخت دو بازیکن انگشت‌نمای هوادار

سپهر روزی‌طلب و مهدی عبدی دو بازیکن هوادار که در روزهای اخیر مورد هجمه شدید هواداران استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بودند، نقش پررنگی در صعود هوادار ایفا کردند.

پایان روزهای سخت دو بازیکن انگشت‌نمای هوادار

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در شرایطی مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی قرار گرفت که بازی مقابل استقلال تهران را به فراموشی سپرده بود و پس از کسب تساوی مقابل گل‌گهر با انگیزه خوبی آماده صعود به مرحله نیمه نهایی بود.

پس از بازی استقلال و هوادار در لیگ برتر، حواشی آن مسابقه ادامه داشت و هجمه سنگینی علیه برخی بازیکنان هوادار شکل گرفته بود که مهدی عبدی و سپهر روزی‌طلب از جمله این بازیکنان بودند که هر دو در جام حذفی از روی نیمکت کار را آغاز کردند.

با این حال هر دو بازیکن نیمه دوم به زمین آمدند و عملکرد خوبی داشتند. مهدی عبدی که پس از عملکردش برابر استقلال مورد اتهام کم‌کاری از سوی رقیبان استقلال قرار گرفته بود با پاس گل فوق العاده‌اش در دقایق پایانی، فرصت گلزنی را برای مسعود شجاعی ایجاد کرد و یکی از مهره‌های صعود تیمش به نیمه‌نهایی بود.

1868931

سپهر روزی‌طلب نیز از شکست استقلال برابر پرسپولیس با قرار دادن استوری جنجالی علیه سید حسین حسینی مورد انتقاد طرفداران آبی قرار گرفته بود در نیمه دوم کمربند میانه زمین هوادار را محکم کرد.

عبدی و روزی‌طلب در روزی که صدمین بازی رسمی‌شان برای هوادار را انجام دادند پس از روزهای سخت گذشته علاوه بر جشن صعود، بعد از بازی هم در کنار هواداری‌ها با پیراهن‌های شماره صد عکس یادگاری گرفتند.

دیدگاه‌ها