کد خبر : 1934290 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 14:57 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

در بازگشت به ورزشگاه آزادی؛

یونس خاطره تلخ مقابل پرسپولیس را فراموش می‌کند

در دیدار رفت لیگ بیست و یکم بود که یونس شاکری در اوج آمادگی در همان هفته‌های ابتدایی با مصدومیتی شدید و طولانی مدت مواجه شد.

یونس خاطره تلخ مقابل پرسپولیس را فراموش می‌کند

به گزارش "ورزش‌سه"، تا پیش از مصاف برابر پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم که درنهایت با آن ماجراهای پرحاشیه مربوط به اریک بایناما برای گل‌گهر با رتبه چهارمی تمام شد، یونس شاکری ستاره بی چون و چرای تیم امیر قلعه‌نویی و سرمه‌ای پوشان سیرجانی بود و توانسته بود در سه مسابقه 2 بار پاس گل بدهد و یک مرتبه هم گل بزند.

در مصاف برابر پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، شاکری امید اول گلزنی سیرجانی‌ها بود، اما وقتی برای زدن توپ روی یک ارسال به زمین بلند شد، پس از برخورد با بازیکن پرسپولیس به زمین افتاد و همین برخورد باعث شد تا برای بازگشت دوباره به مستطیل سبز ماه‌ها انتظار بکشد. 

در این برخورد تلخ و ناراحت کننده، رباط صلیبی شاکری به بدترین شکل ممکن آسیب دید و او تا پایان فصل هم نتوانست به مرز آمادگی برسد. حتی امیر قلعه‌نویی در بازی‌های ابتدایی فصل نیز با احتیاط زیادی به او بازی می‌داد، تا دوباره مصدوم نشود، اما حالا این مهاجم باتجربه که سابقه عضویت در پرسپولیس را هم دارد، شرایط خوبی پیدا کرده و امروز امیدوار است در بازگشت به ورزشگاه آزادی آن خاطره تلخ را با گلزنی و صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی پشت سر بگذارد.

البته باید دید سعید الهویی از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا نه. اما بی‌شک حداقل برای دقایقی در این مسابقه فرصت به یونس شاکری داده می‌شود، تا بتواند به هدفی که در ذهن دارد، برسد.

1869021

دیدگاه‌ها