کد خبر : 1934296 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 15:23 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

تعیین تکلیف مهاجم قدیمی پرسپولیس در قطر

الشحانیه با مهاجم ایرانی خود امشب حساس‌ترین بازی را مقابل المعیذر برگزار می‌کند.

تعیین تکلیف مهاجم قدیمی پرسپولیس در قطر

به گزارش "ورزش سه"، امیر روستایی که امسال در الشحانیه قطر عضویت دارد و توانسته با گلزنی‌های خود تبدیل به مهره موثری برای این تیم شود، اکنون همراه تیمش یکی از شانس‌های صعود از لیگ یک به لیگ ستارگان قطر است و احتمال دارد امروز یک قدم به این رقابت‌ها نزدیک شود.

تیم فوتبال الشحانیه که در دیدار اخیرش در مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر نتوانست مقابل تیم مدعی قهرمانی و پُرستاره السد به پیروزی دست پیدا کند و فینالیست شود، حالا این شانس را دارد در صورت پیروزی در مسابقه امشب برابر المعیذر، خود را به لیگ ستارگان قطر نزدیک‌تر از همیشه ببیند و به این رقابت‌ها برگردد.

یاران امیر روستایی از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در حساس‌ترین مسابقه هفته سیزدهم و ماقبل پایانی لیگ یک قطر در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف تیم المعیذر که یک رده بالاتر از آنها قرار دارد، خواهد رفت و امید زیادی دارد با برتری در این بازی خارج از خانه با بهترین شرایط به استقبال آخرین بازی فصل برود.

امیر روستایی که تجربه حضور در پرسپولیس را هم دارد، امشب در صورت کسب پیروزی همراه الشحانیه مقابل المعیذر، ۲۶ امتیازی می‌شوند و جای حریف‌شان را در رده دوم می‌گیرند و حتی این شانس را دارد در صورت عدم نتیجه‌گیری الخور، در صدر جدول لیگ یک قطر بایستند.

یاران روستایی با کسب پیروزی در بازی پیش رو مقابل المعیذر و برتری در دیدار هفته آینده برابر لوسیل، به طور قطعی صعود مستقیم به لیگ ستارگان قطر را تجربه می‌کنند یا به مرحله پلی‌آف خواهند رفت، اما شکست در مسابقه امشب به احتمال فراوان کاملا از صعودشان جلوگیری می‌کند.

دیدگاه‌ها