کد خبر : 1934310 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 16:05 | 11.8K بازدید | 5 دیدگاه

گوسنس گل هفته را زد و دنده‌اش شکست؛

شهاب‌سنگ اینتری‌ها برای قهرمانی ناپولی (عکس)

رابین گوسنس در حالی یکی از حساس‌ترین گل‌های هفته سری‌آ را به ثمر رساند که پس از گل دیگر نتوانست کمر راست کند.

شهاب‌سنگ اینتری‌ها برای قهرمانی ناپولی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، در دقیقه 83 مسابقه پرحاشیه لاتزیو-اینتر و در حالی که میزبان عقب‌ماندگی خود از تیم قدرتمند ساری را با ضربه لائوتارو مارتینز جبران کرده بود، روملو لوکاکو در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک سانتر نرم و اتوکشیده توپی را در دهانه دروازه برای یکی از بازیکنان تیمش لقمه کرد، که در آن شرایط ناگهان رابین گوسنس آلمانی مثل یک شهاب‌سنگ در مقابل دروازه‌بان لاتزیو حاضر شد و با ضربه پای چپ به زیبایی توپ را به تور دروازه میهمان دوخت.

ویدئو: 299273

پرش بلند و ضربه پای چپ گوسنس یکی از زیباترین گل‌های این هفته سری‌آ را شکل داد، اما این بازیکن برای رسیدن به توپ و زدن ضربه نهایی آنچنان از خود مایه گذاشت، که بعد از عبور توپ از خط دروازه، نتوانست در شادی گل این ضربه شرکت کند.
گوسنس که حالت نامتعادلی داشت، بعد از زدن ضربه با سینه و کتف روی زمین افتاد و به شدت از ناحیه شانه مصدوم شد و احتمالا دنده‌اش هم شکست. او دو سه دقیقه‌ای روی زمین افتاده بود و پس از خروج با کمک کادر پزشکی درنهایت با حالت کج زمین بازی را برای کمک‌های پزشکی ترک کرد، در حالی که نمی‌توانست تنه‌اش را با حالت صاف نگه دارد.
این یک گل بسیار باارزش برای اینتر و البته برای قهرمان سری آ ناپولی بود که امروز می‌تواند با کسب یک امتیاز مقابل سالرنتینا به قهرمانی سری‌آ دست پیدا کند.

1869045
1869043
1869044

دیدگاه‌ها